2013. január 12., szombat

2.Díjam

Sziasztok ide is megkaptam a második díjamat, amit köszönök Dominikának! :))♥

 
Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Írj 11 kérdést. 
4. Küldd tovább 11 embernek.

 
1. Írj magadról 11 dolgot! 
  1. A héten beteg voltam és nem voltam suliban, csak kedden.
  2. Imádom a One Direction-t és ha meghallom egy számukat képes vagyok ugrálva énekelni a tévé előtt.:P
  3. Nehezen barátkozó típus vagyok.
  4. Imádok fanfictionöket olvasni és írni is! :)
  5. Szeretnék egy szoba kutyust, de sajnos anyuék nem engedik.
  6. Van egy öcsém akivel nagyon sokat veszekszünk.
  7. Sokat nézem a Music Channelt.
  8. Nagyon megszerettem James Arthur Impossible című számát.:)
  9. Alig várom már hogy itt legyen a nyár és végre szünet legyen, meg jó idő! :)
  10. Szeretnék megtanulni gitározni és hamarosan kapni is fogok egy gitárt.:P
  11. Imádok a barátnőimmel bohóckodni.:D♥

 2. Válaszolj 11 kérdésre! 
  1. Kedvenc tantárgy? Angol.
  2. Mióta szereted az 1D-t? 2012. márciusa óta nagyjából, de nem tudom pontosan.:)
  3. Kedvenc költő és miért? Nem igazán van.
  4. Mennyi díjat kaptál eddig? Erre a blogra ez a második.:)
  5. Kedvenc színed? Lila és már a rózsaszín is.:)
  6. Milyen tanuló vagy? 3-4-5 attól függ hogy miből.
  7. Rendetlen vagy rendszerető vagy inkább? Is-is, attól függ, hogy milyen kedvem van.
  8. Ismersz fiú directionereket? Nem sajnos.:P
  9. Nézel valami sorozatot? Persze Barátok köztöt és Vámpírnaplókat, meg Showder Klubbot.:)
  10. Kedvenc blogod/blogjaid? Hú hát nagyon sok van, de köztük van a tiéd is és még nagyon sok másik! :) Nem tudok kiemelni.
  11. Minek örülnél a legjobban? Ha elmehetnék egy One Direction koncertre és találkozhatnék a fiúkkal.:D
Ui: Most nem küldöm tovább senkinek sem mert, akinek akartam annak már tovább küldtem a másik blogomon.:) Még egyszer is köszönöm a díjat Domi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése