2013. január 12., szombat

16.fejezet


-Hát épp ez a baj-sóhajtok fel-,hogy én is akarom!-nézek a szemébe kétségbeesetten. Zöld szemében reményteli csillogást vélek felfedezni, amit e mondatom kelt. Szépen lassan kezd el közelíteni az arcával az enyémhez. Közben egy pillanatra sem szakítja meg a szemkontaktust egészen addig míg az ajkai az enyémeket nem érintik, akkor mindketten reflexből hunyjuk le a szemünket és adjuk át magunkat az élvezetnek, amit a heves csókunk miatt érzünk.

Nem tudom meddig lehetünk így, egy biztos nagyon jó érzés, ahogy Harry átölel és megcsókol. Végül levegő hiánya miatt kénytelenek vagyunk elszakadni egymástól. Kinyitom a szemem és szembe találom magam Harry csillogó tekintetével, ami teljesen rabul ejti az enyémet.

-Ezt mért csináltad?-sütöm le a szemem.

-Micsodát?-értetlenkedik.-A csókot?-kérdez rá. Bólintok egyet, de nem nézek rá, fejemet oldalra fordítom, majd villám gyorsan lököm el magam Harrytől és lépek hátra egyet.-Hé mi van?-néz rám értetlenül Harry, mire a fejemmel arra az irányba bökök, amerre az előbb néztem. Veszi a célzást és odapillant. Mikor meglátja Logant közeledni, világossá válik számára mért lettem olyan hirtelen ilyen távolságtartó.

-Sziasztok!-ér oda hozzánk mosolyogva barátom és átkarolja a derekam.-Harry ugye vigyáztál az én gyönyörűmre, amíg elvoltam? Remélem senki sem próbálkozott be nálad.-nyom egy puszit a homlokomra Logan. Harryvel mindketten lehajtjuk a fejünket, ami Logannek is feltűnik.-Na mi van  veletek? Olyan furcsák vagytok!-állapítotja meg s közben felhúzott szemöldökkel méreget bennünket.

-Nincs semmi.-vágjuk rá egyből mindketten, mire egymásra nézünk. Idegesen harapdálom a szám szélét miközben valami elfogadható érven gondolkodom, mert már túl feltűnő a viselkedésünk. Logan ezt nem fogja csak úgy szó nélkül hagyni.

-Na persze! Mondjátok el most azonnal!-emeli fel egy kicsit a hangját és féltően húz közelebb magához.

-Nyugi nincs semmi, csak...kicsit összekaptunk.-rögtönözök valami hazugságot, miközben Logan elé állok. Lábujjhegyre állok, kezemet a nyakánál összekulcsolom és próbálom a leghihetőbben előadni a hazugságomat. Egy darabig még méreget. Féllek, hogy nem hiszi el ezért közelebb hajolok hozzá és nyomok egy rövid puszit a szájára, amit ő könnyedén átfordít egy csókba, kezei szorosan kulcsolódnak a derekam köré. Logan csókja is jó, de Harry után valahogy teljesen más.. Úristen! Már megint miket beszélek?! Sürgősen el kell felejtenem Harryt. Igen az lesz a legjobb mindegyikünknek.

-Szeretlek édes!-fúrja tekintetét az enyémbe Logan, én csak erőltetetten rámosolygok.

-Nem megyünk megkeresni a többieket?-kérdezek rá, amint feltűnik, hogy Harry már elment. Nem tudom mért, de valahogy bűntudatom van, amiatt, hogy Harrynek ismét végig kellett néznie a csókolózásunkat Logannel. 

-De persze!-válaszol, majd megfogja a kezem és az egyik sarok felé kezd el húzni. Szerencsére megtaláljuk a többieket. Mind egy asztalnál üldögélnek, még Harry is ott van, aki épp a mellette ülő Louisnak mesél valamit, de amint meglát bennünket abba hagyja a mondandóját.

-Gyere Katelyn ülj ide mellém.-szól rám kedvesen Zayn. Teszem ahogy kéri, Logan pedig helyet foglal Kendall mellett. A fiúk nagyban beszélgetnek és nevetnek a vicceken, amiket Louis süt el. Egyedül én és Harry vagyunk csendben. Én néha azért erőltetek magamra egy műmosolyt csakhogy ne tűnjön fel a többieknek, de Harry még ennyit sem csinál, csak ül és bámul ki a fejéből miközben folyamatosan gurítja le egymás után a különböző piákat.

-Valami baj van?-fordul felém Zayn, amikor látja hogy a tekintetem elég sokáig elidőzik az ivó Harryn és ez alatt az idő alatt nem is nevetek velük.

-Micsoda?-kapom rá a tekintetem és megrázom a fejem, hogy kicsit tisztábban gondolkodjak.

-Csak azt kérdeztem, hogy minden oké e, mert olyan furcsa vagy. Ráadásul Harry is többet iszik mint általában..-gondolkodik el.

-Öm..erről most nem szeretnék beszélni.-zárom le a témát ennyivel. Szerencsére Zayn veszi az adást és nem is kérdez rá többször az est folyamán. Egy darabig még ülök és hallgatom ahogy a fiúk továbbra is értelmetlen dolgokról beszélgetnek, majd úgy döntök, hogy kimegyek egy kicsit, mert már nem bírok tovább ott ülni. 

-Hát te hová mész?-kérdezi meg rögtön Kendall.

-Csak kimegyek egy picit levegőzni.-nézek rá.

-Ne menjen ki veled valaki?-aggodalmaskodik egyből James.

-Nem kell köszi, tudok magamra vigyázni.-mondom, majd ott is hagytam őket. Átvágok az ember tömegen, aztán már kint is vagyok a klub előtt. Szippantok egyet a friss levegőből, majd kicsit távolabb sétálok a szórakozóhely bejáratától. Hirtelen valaki hátulról elkapja a karomat, eléggé megijedek és megugrok. De mikor hátra fordulok meglepetten tapasztalom, hogy csak Harry az, ami részben megnyugtat, részben idegessé tesz, hogy vajon mért jött utánam.

-Teljesen megőrjítesz!-néz mélyen a szemembe.-Hol elmenekülsz előlem, hol hagyod hogy megcsókoljalak, de amikor megjelenik Logan teljesen közömbös vagy velem. Mért csinálod ezt?-kérdezi kétségbeesetten, látszik rajta, hogy már elég sokat ivott. A kifakadása teljesen ledöbbent, de persze teljesen igaza van. 

-Te részeg vagy!-állapítom meg a nyilvánvaló tényt, ahelyett, hogy válaszolnék a kérdésére.

-Ne térj ki a válasz alól! Mért csinálod ezt velem? Érzel egyáltalán irántam valamit, vagy csak játszadozol velem?-néz rám elgyötörten.

-Harry én..én..-dadogok összevissza. Nem bírok kinyögni egy értelmes mondatot sem. Mindig ez van, ha valaki olyan kérdést tesz fel nekem, amire igazából még magam sem tudom a választ. Végül erőt veszek magamon és válaszolok Harry kérdésére.

-Én nem tudom. Vagyis azt hiszem, hogy igen. De teljesen mindegy, mivel én Logannel járok és épp ezért nem lehet közöttünk semmi sem, érted?!-emeltem fel a hangom, közben érezem, ahogy a szemeim könnyekkel telnek meg. Csak azt nem értem, hogy miért! Talán azért mert még nekem is fáj ezt kimondani, hogy nem lehet közöttünk semmi?! Pedig ez az igazság! Viszont akkor mért érzem magam mégis ilyen pocsékul?

-Értem. Csak egyszerűen nem bírom elfogadni.-lép egy lépést közelebb, s egyik kezét a az arcomra simítja.

-Ne csináld ezt kérlek.!-suttogom erőtlenül.

-Katelyn tudom, hogy érzel irántam valamit, teljesen értelmetlen letagadnod, mert érzem! Sőt látom, hogy milyen hatással vagyok rád. Ha csak hozzád érek megremegsz, és gyorsabban veszed a levegőt. Ráadásul már többször is megcsókoltalak, amit te viszonoztál is!-tűr hátra egy rakoncátlan tincset a fülem mögé, majd végig simít az arcomon. A kellemes érzés miatt lehunyom a szemem és próbálom megemészteni amit mondott.-És tudnod kell, hogy én is hasonlóan vagyok amikor a közeledben vagyok. Szóval könyörgöm adj egy esélyt, hogy megmutathassam, hogy jobb vagyok mint Logan!-fogja kérlelőre a mondandóját. Az utolsó mondata után kipattannak a szemeim és felveszem vele a szemkontaktust. Próbálom kivenni a tekintetéből, hogy valóban komolyan gondolta e amit mondott. Bármennyire is nézem elég őszintének tűnik, ami rettentő jóérzéssel(?) tölt el.

-Nem lehet! Logannel járok.-válaszolom halkan.

-Akkor szakíts vele!-vágja rá azonnal, mire hitetlenül bámulok rá.

-Ez nem ilyen egyszerű Harry. Én szeretem Logant.-válaszolom, de közben nem merek a szemébe nézni. 

-Nézz a szemembe!-kéri. Egy sóhaj után megadom neki amit kér. Pár percig csak csendben fürkészi az arcomat, majd ismét megszólal.-Lehet, hogy szereted őt, de engem is!-mondja határozottan. Nyitom a számat, hogy magyarázkodni kezdjek, de Harry befogja a számat a kezével.-Teljesen felesleges tagadnod, mert tudom!-bizonygatja. Ismét próbálnék valamit mondani, hogy letagadjam, de most sem hagyja, hogy bármit mondjak, egyszerűen csak közelebb hajol és a száját az enyémre tapasztja. Szájából árad a pia szag, de ebben a pillanatban még ez sem érdekel. Azonnal visszacsókolok neki. Azt hiszem igaza van Harrynek abban, hogy én - bármennyire is nem akarom el ismerni, de - belé szerettem.

Na milyen volt a rész? :) Remélem elnyerte a tetszéseteket! :D Egyébként köszönöm az előzőhöz kapott kommenteket.:) Most se hagyjatok cserben! :) 4 komi után hozom a következőt! :) Puszi: Jenny.<3

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett! Lécii siess a kövivel!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Szia, Jenny! nézz be hozzám -> http://listentoyourheart-1d.blogspot.sk/p/awards.html <- és keresd meg a neved! 3x is ott van!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo lett :D :))...!! Remelem osszejonnek elob utobb! Siess :)) <3

    VálaszTörlés
  4. Jó lett nagyon! A kövit :))

    VálaszTörlés