2013. január 7., hétfő

15.fejezet

Sziasztok! Szörnyen sajnálom ezt a majdnem egy hónapos kihagyást, de nem volt semmi ihletem.:( Most viszont az új év új ötleteket is hozott!^^  Szóval remélem tetszeni fog majd ez a rész is.:D 
Jó olvasást hozzá! :) Puszi: Jenny.♥


-Harry ezt nem szabadna.-tolom el egy kicsit magamtól a göndör hajú fiút.

-Sajnálom, de nem tudtam ellenállni.-hajtja le a fejét bűnbánóan.
-Az a baj hogy én sem.-mondom, majd kibújok a karjai közül. Az ablakhoz sétálok és kibámulok rajta. Sokáig csak csendben vagyunk, egészen addig míg Louis be nem jön.
-Na mi az? Nem jöttök filmet nézni?-kérdezi mosolyogva.

-De, megyünk.-szólalok meg.

-Na mi ez a szótlanság gyerekek?-kérdezget tovább vidáman.

-Semmi. Menjünk!-pattan fel az ágyamról Harry, és már el is hagyja a szobát. Louis kérdő pillantását látva csak vállat vonok. Egyszerűbb azt tettetni hogy nem tudom hogy mi baja, mint most mindent elmondani neki. Meg amúgy is Harry úgyis beavatja majd később.

-És milyen filmet nézünk?-terelem a témát.

-Zombieland.-válaszolja, majd Louist követve belépek Harry szobájába ahol a többiek helyet foglalnak. A fiúk összevissza fekszenek az ágyon, de van olyan is aki csak a földön ül. Én is letelepedek Liam mellé a földre aztán már indítják is a filmet.

/1 héttel később/

Az elmúlt egy hétben nem igazán történt semmi különös. Pusztán annyi, hogy tegnap délután érkeztünk meg New Yorkba, rögtön ezután a fiúknak koncertjük is volt, ahonnan éjfélkor értünk vissza a szállodába. Szegények hullafáradtak voltak.!

-Kicsim, mióta vagy ébren?-hallom meg Logan kissé fáradt hangját mögülem, nem sokkal ezután az izmos kezei átfogják a hasamat és belepuszil a nyakamba.

-Már egy jó ideje.-fordulok vele szemben mosolyogva. Egy percig sem tétovázik rögtön megcsókol, amit én gondolkodás nélkül viszonozok is. Az az elmúlt egy hétben a kapcsolatunkkal nem volt semmi gond. Sőt még Harryvel sem volt semmi. A semmin azt is értem, hogy egyszer sem csókolóztunk.! Bár ebben az is szerepet játszik, hogy kerültem az olyan alkalmakat amikor kettesben maradtunk volna. Féltem tőle, hogy akkor nem tudok magamnak parancsolni és ismét elveszítem a fejem. Amit még egyszer nem szeretnék. Így is rettentő bűntudatom van amiatt, hogy megcsaltam Logant, pedig ő soha sem tenné meg ugyanezt velem, ő olyan aranyos. Én pedig egy idióta vagyok! De ez van. Sajnos nem tudok hatni az érzéseimre. Már pedig van valami ami vonz Harryhez és ez ellen nem tudok tenni. 

-Szeretlek.-szakít ki elmerengésemből Logan édes hangja.

-Én is téged!-mosolygok rá álmosollyal. Nem tudom meddig fogom még bírni hogy el ne mondjam neki. Megérdemli hogy tudja, hogy milyen lotyó barátnője van. Viszont akkor száz százalék hogy utána elhagy. Azt pedig nem szeretném! Ezért is nehéz nekem ez az egész helyzet. De tudom az én hibám, ha nem csaltam volna meg őt akkor most nem kéne ezen aggódnom, hanem élvezhetném a kapcsolatunk minden egyes együtt töltött percét.

-Jó reggelt!-csoszog be a konyhába komásan Harry egy alsóban. A csupasz felső teste láttán kicsit gyorsabban kezd verni a szívem, csak remélni tudom, hogy Logan nem veszi észre.

-Neked is haver!-mosolyog rá barátságosan Logan. Akaratlanul is eszembe jut, hogy ha most tudná az igazságot nem így viselkedne sem vele, sem velem..-Megyek felöltözöm.-nyom egy puszit az arcomra Logan, majd el is viharzik és mire észbe kapok már csak ketten tartózkodunk a helyiségben Harryvel. Rápillantok az előbb említett göndörre, aki szintén engem néz. Néhány pillanatig nézem még miközben a hátamat a konyha pultnak döntöm, majd erőt veszek magamon, kezemmel ellököm magam a pulttól és sietős léptekkel kisétálok a konyhából. Igen már megint megfutamodok.! De mi mást tehetnék? Nem akarom ismét megcsalni Logant. Ráadásul még vár ránk egy kínos beszélgetés amikor mindent el kell mondanom neki, így is elég sokáig halasztottam már.! 

***
 -Katelyn öltözz!-ront be a szobámba Zayn, mint valami őrült.

-Mi, minek?-kérdezem miközben felé fordulok a forgós székemmel. Éppen a laptopomon nézegettem a twitter oldalam amikor ő bejött.

-Elmegyünk bulizni!-vigyorog.-Szóval siess készülj el aztán indulunk is.-mondja, de még mielőtt válaszolhatnék már el is hagyja a szobám. Amint kimegy visszafordulok a gépemhez kiírok egy utolsó tweet-et aztán kikapcsolom a laptopot. A szekrényemhez sétálok, majd kutatni kezdek valami csinos cucc után. Kis keresgélés után kezembe akad az egyik kedvenc ruhám, mosollyal az arcomon veszem szemügyre a kiválasztott szettet, ami egy fehér pánt nélküli felsőből és egy virágmintás szoknyából áll, amihez még kiegészítőként felteszek egy fekete övet. Uralmam alá veszem a fürdőt és röpke háromnegyed óra alatt teljesen elkészülök. Hajamat csak megmosom és beszárítom, majd hagyom, hogy egyszerűen hullámosan omoljon a vállamra. Végső simításként még felteszek néhány karkötőt és egy hosszú nyakláncot.

-Indulhatunk.-lépek be a nappaliba ahol a fiúk terpeszkednek.

-Na végre azt hittem már soha nem készülsz el!-pattan fel Louis.

-Én mondtam, hogy szóljunk neki előbb.!-néz a többiekre James mindent tudóan.

-Legközelebb majd hallgattok rá!-helyeselek Jamessel mosolyogva.-De már mehetünk, ha ti is készen vagytok!-indulok el az ajtó felé a többiek pedig követnek. Két lifttel leutazunk a földszintre, aztán elhagyjuk a szállodát, ami előtt egy nagy fekete limuzin áll. Sejthettem volna! Mindegy. Azért remélem a rajongók nem találnak majd meg minket éjjel.

-Azért remélem nem tervezitek holtrészegre inni magatokat!-nézek a srácokra.-Mert egyedül nem tudlak benneteket hazacipelni.

-Nyugi Liam sem iszik!-próbál ezzel megnyugtatni Niall. Bár valahogy az hogy rajtam kívül lesz még egy ember józan, nem igen tud megnyugtatni. Nehéz este lesz az biztos.-készülök fel lelkiekben a bulira.

Negyed óra kocsikázás után a kocsi megáll egy helyi szórakozó hely előtt. Sorban kiszállunk az autóból. Logan összekulcsolja az ujjainkat, majd így indulunk el. Az ajtóban a biztonságiak könnyen beengednek minket mivel felismerik a srácokat. Beérve a zene óriási hangerővel dübörög. Furcsa ennyi idő után újra ilyen helyen lenni, jó régen voltunk már utoljára Kendallékkel. Őszintén szólva már kicsit hiányzott is.

Mind mindig a fiúk első útja most is a bár pulthoz vezet. Mindenki kér magának valamit - én személy szerint votkanarancsot kérek -, amit pár percen belül meg is kapunk. Koccintunk, majd lehúzzuk az italunkat.

-Elmegyünk táncolni?-kérdezi, a fülemhez hajolva Logan. Máshogy nem is érteném hogy mit mond olyan hangosan dübörög a zene. Bólintok egyet, aztán már ott is hagyjuk a többiket. A tánc téren Logan megfogja a derekam, én a kezem a nyaka köré fonom és úgy táncolunk. Nagyon jó érzés végre felszabadultan mozogni a zenére. Nem tudom meddig táncolhatunk még, de egy idő után Logan megszólal.

-Elmegyek a mosdóba, rendben?-próbálja túl üvölteni a zenét barátom.

-Persze menj csak.-mosolygok rá. Ad egy csókot aztán már itt sincs. Gondolom addig megyek és megkeresem a többieket. Épp elindulok amikor két kéz fonja át a derekamat, és kapok egy puszit is a csupasz vállamra. Jól eső érzés fut át a testemen. Megfogom az illető kezét, ami a hasamon pihen és úgy táncolunk tovább. Jó érzés csak úgy dülöngélni a zenére.

-Mért kerülsz már vagy egy hete?-kérdezi. Miközben beszél a lehelete csiklandozza a fülem, amitől a gyomrom megremeg. Normál hangerővel beszél, de ez is a hangos zene miatt csupán suttogásnak hat.

-Nem kerültelek!-tagadom azonnal, mire egyből maga felé fordít.

-Ne hazudj! Elég észrevehető volt, hogy amint kettesben lettünk volna te már le is léptél.-fúrja tekintetét az enyémbe. Ajj így nem tudok neki hazudni..

-Na jó tényleg kerültelek.!-vallom be és elfordítom a fejem.

-De miért?-két ujjal állam alá nyúl és úgy fordítja maga felé az arcom ismét.

-Mert félek hogy túl gyenge vagyok.-válaszolom végig a szemébe nézve.

-Ne félj nem csókollak meg, míg te nem akarod!-biztosít.

-Hát épp ez a baj-sóhajtok fel-,hogy én is akarom!-nézek a szemébe kétségbeesetten. Zöld szemében reményteli csillogást vélek felfedezni, amit e mondatom kelt. Szépen lassan kezd el közelíteni az arcával az enyémhez. Közben egy pillanatra sem szakítja meg a szemkontaktust egészen addig míg az ajkai az enyémeket nem érintik, akkor mindketten reflexből hunyjuk le a szemünket és adjuk át magunkat az élvezetnek, amit a heves csókunk miatt érzünk..

Na hogy tetszett? :)) Remélem elnyerte a tetszéseteket ennyi késés után.! Viszont biztosíthatlak  benneteket, hogy most már tényleg hamarabb tudom hozni az új részeket, mivel tegnap befejeztem a Stole my heart-os blogom így több időm lesz erre a blogra is. Szóval kommizzatok, és már olvashatjátok is a következőt! :) 4 komi után hozom is!^^ Puszi♥

5 megjegyzés:

  1. nagyon joo!!..nagyon-nagyon varom a kovetkezot!! :)) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia :)) Nagyon-nagyon tetszik a blogod!! ♥ Nem tudom ki vagy, de nagyon megérint az írásod!!

    VálaszTörlés
  3. Akkor én írok még egyet, mert kíváncsi vagyok :P

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok lányok!:) Örülök hogy tetszik.:)♥ És igaz, hogy nincs meg a négy komment (csak úgy, hogy mindketten kettőt írtatok), de a kedvetekért még ma felteszem az új részt! :)

    VálaszTörlés