2013. január 20., vasárnap

18.fejezet



-Ezt mégis, hogy képzeltétek?!-üvölt ránk teljesen kikelve magából Paul és a kanapé előtti kis asztalra dobja az újságot, amit egészen eddig a kezében szorongatott. Érdeklődve pillantok a pletykalapra, és kíváncsi vagyok melyik srác csinált valamit, amivel így felidegesítette a menedzsereket. Ám mikor meglátom a főcímlapon szereplő képet teljesen lefagyok. Ijedten kapom oldalra a fejem és nézek szembe Harryvel, akinek csak úgy mint nekem, neki is kétségbeesett a tekintete..

-Mért nem mondátok, hogy már nem vagytok együtt Logannel és ti Harryvel kavartok?!-förmed ránk Drake is. Én csak kétségbeesetten nézek Loganre, aki lefagyva bámulja az asztalon heverő magazint.

-Logan én m-megtudom m-magyarázni..-dadogom.

-Ezért voltál mostanában olyan furcsa velem. Én hülye meg még magamat hibáztattam!-csapott idegesen a combjára.-Hogy voltál képes ezt tenni velem? Velem, aki mindig ott voltam melletted és bármikor számíthattál rám, ráadásul egyszer sem csináltam én ezt veled, szerettelek és ez a hála?-néz rám gyűlölködő szemekkel. Tekintete lesajnáló, de ahogy a szemébe nézek látom rajta, hogy teljesen összetört.

-Én nem akartam ezt..-suttogom meggyötörten.

-Hát a kép nem ezt mutatja.-bök a fejével az újság felé.

-Logan ne haragudj kérlek!-mondom, közben sírógörcs kerülget.-Annyira sajnálom!

-Na persze! Mond csak mégis hányszor csaltál meg?! Nem egyszeri eset volt, igaz?-kérdezi közben végig a szemembe néz, de én nem tudok, inkább lesütöm a szemem, hogy ne kelljen látnom a tekintetét, és a fájdalmat a szemében amit én okoztam neki!

-Nem.-suttogom, néhány kósza könnycsepp le is folyik az arcomon.-Sajnálom.-mondom el ma már sokadjára. Bár kétlem, hogy sokat számítana. A helyében én sem bocsájtanék meg magamnak.!

Logan nem szól semmit csak feláll és a többieket ki kerülve elindul.

-Hová mész?-kérdezem halkan.

-Rohadtul semmi közöd nincs hozzá! És csak hogy világos legyen soha többé nem is akarlak látni. Bár ez szinte lehetetlen, mivel egy turnén vagyunk. De annyit legalább tegyél meg nekem, hogy ne szólj hozzám és kerülj el!-intézi hozzám dühösen a szavait.

-De..-kezdenék ismét magyarázkodni, de ő rögtön közbe vág.

-Nem volt elég érthető amit mondtam?!-emeli fel a hangját mérgesen. Ezek után inkább már meg sem szólalok. Egyszerűen csak csendben zokogok James mellett, aki egy kezével átkarol és a kezemet simogatja nyugtatásképp. Egy futó pillantást vetek Harryre, akinek tekintetéből színtiszta bűntudatot és sajnálatot tudok ki venni.

-Logan, várj!-pattan fel hirtelen Harry. A többiek csak csendben figyelnek bennünket.-Az egész az én hibám. Ne Katelynt okold a történtek miatt. Ne szakíts vele emiatt!-áll szembe Logannel.

-Még van pofád meg mondani, hogy mit csináljak? Benned is óriásit csalódtam, azt hittem tök jóban vagyunk szimpinek találtalak erre te meg a hátam mögött összefekszel a barátnőmmel!-szorítja ökölbe a kezét miközben gyilkos pillantásokat vet Harryre.

-Nem feküdtünk le, csak többször is csókolóztunk.-mondja az igazat Harry. A következő pillanatban már Logan ökle Harry arcán csattan. A srácok egyből felpattannak és gyorsan elhúzzák Logant Harrytől, mielőtt előbbi ismét neki esne.

-Engedjetek el!-szakítja ki magát Logan Kendall és Carlos szorításából.

-Nyugodj le haver! Elhiszem, hogy most még friss ez az egész, de próbálj meg higgadt fejjel gondolkodni.-néz Loganre nyugtatólag a bátyám.

-Mért van az, hogy rajtatok egyáltalán nem látom, hogy meglepett volna esetleg ez az egész?-kérdezi gyanakodva Logan miközben tekintetét végig futtatja a fiúkon.-Ezt nem hiszem el.-rázza meg a fejét kiábrándultan, miután látja, hogy az összes fiú kerüli a tekintetét.-Ti mindannyian tudtátok még sem szólt róla egyikőtök sem. Mondhatom szép barátok vagytok és te Kendall azt hittem legjobb barátok vagyunk.., szép vagy mondhatom!-néz bátyámra mérgesen.

-Figyelj Logan én sajnálom, de Katelyn a húgom nem tehettem meg vele, hogy elárulom. De hidd el, hogy én elakartam mondani, de megígértem nekik és..-magyarázkodik a bátyám.

-Nem érdekel! Tudjátok mit hatalmasat csalódtam bennetek!-mondja, majd elindul a szobája felé. 

-Most mit akarsz csinálni?-kérdezi meg James.

-Haza megyek.-adja az egyszerű választ.

-Nem mehetsz, haza turnén vagytok!-szólal fel élesen Drake.

-Nem érdekel. Kilépek a bandából!-mondja majd becsapja maga után az ajtót.

-Ez az egész az én hibám.-zokogok fel, arcomat a kezembe temetem.

-Shh..nyugodj meg!-ölel át szorosan James.

-Katelyn nyugodj meg Logan lenyugszik aztán megbeslitek.-próbál biztatni Carlos. 

-Most kivan bukva, de tuti, hogy nem gondolta komolyan, hogy haza megy.-szólal meg Liam is.

-Remélem igazatok van!-szipogok fel.

Na milyen lett? Tetszett nektek a rész? Mit gondoltok mi lesz a folytatásban? Logan haza megy vagy sem? Mi lesz ezek után a bandával és a turnéval? Írjátok meg kommentben, hogy ti mit gondoltok erről!^^ Egyébként köszönöm az előzőhöz kapott kommenteket, de kérem a névteleneket, hogy a végére azért írjanak egy nevet, köszönöm! :) Most is 5 komi után jön a folytatás, szóval hajrá! :) Puszi: Jenny.<3

10 megjegyzés:

  1. Szia bocsi de csak névtelent tudok am nagyon jó lett siess a kövivel :)
    Puszi:Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Semmi gond.:) Már az is jól esik, hogy írsz véleményt! :) Puszi: Jenny.<3

      Törlés
  2. Juj ez nagzon jo lett..nagyon gyorsan kovetkezot!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)) Igyekszem! :)

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon-nagyon jó lett :) Majdnem sírtam :(( De remek blog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) Örülök, hogy így vélekedsz a blogról.:) Puszi: Jenny.<3

      Törlés
  4. Nagyon jó lett!!:)) Már várom a folytatást!!:D Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)) Igyekszem.:) Puszi: Jenny.<3

      Törlés
  5. Írok mégegy komit, hogy legyen meg az 5, és minél hamarann olvashassam a következő részt (: ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így nem ér ám! :) De mivel ennyire várod a következő részt ami rendkivül jól esik, ezért sietek vele! :) Puszi: Jenny.<3

      Törlés