2012. július 26., csütörtök

6.Fejezet


Sziasztok! Bocsi a késésért!
Itt van a kövi rész! Remélem tetszeni fog! Bár nem lett a legjobb rész!
De a kövit ígérem jobb lesz! De most nem igazán volt ötletem.
Jó olvasást! Puszi: Jenny♥
Ui: Még csak annyit szeretnék kérni, hogy komizatok!
Mert látom hogy van aki olvassa, de kíváncsi lennék a véleményetekre!
 Szóval ha elolvastad akkor írj megjegyzést mert sokat jelentene! Köszönöm! :)

Már a repülőn ülünk a srácokkal és Párizsba tartunk. Már alig várom, hogy odaérjünk. Mert imádom Londont de Párizst sokkal jobban. Hiszen annyi nagyszerű hely van ott köztük az Eiffel-torony. Biztos gyönyörű lehet kivilágítva. Száz százalék, ha odaértünk és a fiúknak lesz egy kis szabadideje, akkor elrángatom őket városnézésre bármi lesz is. Ott nem fogom engedni hogy lerázzanak úgy mint Londonban. Mert most mindenki elfog jönni szépen és körbe nézünk.

-Kicsim?

-Hm?-fordulok Logan felé. Istenem azok a szemek! Olyan szerencsés vagyok hogy ő van nekem.

-Minden oké olyan csendes vagy?-kérdezi. Aranyos, hogy így aggódik.

-Persze csak elbambultam.-nevetek fel.

-Olyan édes vagy amikor nevetsz-mosolyog. Aww..inkább ő az édes.

-Mondtam már hogy mennyire szeretlek?

-Most hogy mondod nem, még nem.-nevet fel aranyosan.

-Akkor most mondom. Nagyon, nagyon szeretlek Logan.

-Én is téged Katelyn. Mindennél jobban.-csókol meg. 

-Bocsi, hogy megzavarom ezt a nyáladzást-jön oda Carlos és egyik kezével eltakarja a szemét.

-Menj a francba!-nevetek fel.

-Most inkább kihagyom.

-Mit szerettél volna?-kérdezi tőle Logan.

-Ja tényleg!-csap a homlokára.-Paul mondta, hogy szóljak gyere, mert valamit megakarnak velünk beszélni Drakekel.

-Megyek. Te jössz?-fordul felém.

-Nem. Most inkább maradok.-mosolygok rá. 

-Rendben. Carlos fordulj el.-szól rá. Miközben közelebb hajol hozzám.

-Mi? Miért?-kérdezi értetlenül. Ekkor érzem meg Logan ajkait az enyémeken. Carlosnak pedig leesik, hogy miért mondta neki az előbb Logan, hogy forduljon el.-Fújj.-fordul el. Komolyan mondom mit a kis gyerekek! James is állandóan ezt csinálja.
-Na gyere te szívtipró!-fogja meg Louis szerelmem. Én csak felnevetek ők pedig előre mennek.
Miután a fiúk előre mentek felhúzom a lábamat és csak bámulok ki az ablakon. Tök szuper látni a felhőket. Innen fentről minden olyan icipicinek tűnik. Már alig várom, hogy odaérjünk Párizsba. Még soha nem jártam ott ezelőtt. De mindig is vágytam rá, hogy majd egyszer sikerül és eljutok oda. Így még jobb hogy a srácokkal megyünk együtt. Gondolkodás közben eszembe jut, hogy már ezer éve nem voltam fent twitteren. Sőt mióta bejelentettük hivatalosan is Logannel hogy együtt vagyunk azóta egyszer sem voltam fent. Igazából eleinte azért nem mert féltem az utálkozó levelektől. De most úgy vagyok vele, hogy nem érdekel. Ha valaki amiatt szid mert ismerem és jóban vagyok a fiúkkal akkor tegye. Nem érdekel, mert tudom hogy az összes ilyen ember egyszerűen csak féltékeny rám. Mert én itt vagyok velük.

Előveszem a telefonomat és bejelentkezem twitterre. Amikor betölt az oldal meglepődésemben majdnem leesek a székről. Ennek pedig az az oka, hogy a követőim száma több mint egy millióra nőt. Amikor utoljára voltam fent akkor csupán 643.102 volt most viszont 1.220.454. Pedig max három hete nem voltam fent. Szóval ez mind annak köszönhető, hogy én vagyok Logan Henderson barátnője.

A követők száma mellett ami még szembe tűnő a rengeteg tweet és üzenet. Meglepő az is számomra hogy kedves üzenetet és tweetet sokkal többet írtak. De emellett azért gyülölköző is sok van. Bár nem értem, hogy az embereknek miért jó ha sértegethetnek és fenyegethetnek. Néhány üzenet már komolyan mondom ijesztő. Az egyik lány ezt írta: " Te ribanc! Nagyon ajánlom hogy felejtsd el a fiúkat. Mert komolyan mondom nem lesz szép amit kapni fogsz!! :@" Az ilyen embereket esküszöm nem értem. Rejtély számomra hogy miért jó nekik ha utálkoznak. Nem tettem ellenük semmit. És én úgy gondolom hogy ezek nem is igazi rajongók. Mert ha azok lennének akkor nem engem szidnának hanem inkább örülnének annak hogy a kedvencük boldog! Legalább is én így gondolom. Eldöntöttem, hogy ezeket megpróbálom figyelmen kívül hagyni.

Kiírtam egy tweetet.

@Real_Katelyn_Schmidt: Alig várom már hogy megérkezzünk :P Párizs vigyázz mert jövünk!! :D @HeffronDrive @1LoganHenderson @TheCarlosPena @jamesmaslow @Harry_Styles @Real_Liam_Payne @NiallOfficial @Louis_Tomlinson @zaynmalik :D 

Ezután a  kedvesebb tweetekre még válaszolgatok is. Sajnos nem tudok mindre mert az lehetetlenség lenne annyian írtak.

 @AprilOfficial: @Real_Katelyn_Schmidt egy mázlista vagy :) És milyenek a fiúk? Már mint a 1Ds srácok, nem akasztanak ki? :P

Felnevetek. Ha tudnák hogy mennyire.

@Real_Katelyn_Schmidt: @AprilOfficial :) Nagyon jó fejek :D De néha szörnyen fárasztóak. Rengetegszer kiakasztanak :) De igazából a bátyámék révén már hozzá szoktam a sok ökörködéshez. Most csak annyi változott hogy már nem négy, hanem kilenc idióta boldogít :D De nélkülük unalmas lenne az életem.:)

Elküldtem majd olvasom a következőt.

@MollyMaslow: @Real_Katelyn_Schmidt te vagy a példaképen! Én is szeretnék olyan szép lenni mint te! Egyébként te hogy hogy nem énekelsz? Biztos neked is olyan jó hangod van mint a bátyádnak! Megkérhetnélek arra hogy visszakövess és szólnál Jamesnek hogy ő is? Nagy rajongótok vagyok. Mellesleg örülök hogy jártok Logannel. Sok boldogságot aranyosak vagytok együtt! Puszi: Molly♥

Istenem milyen kedves. Mért nincs több ilyen kedves ember?

@Real_Katelyn_Schmidt: @MollyJames Én példakép? Ugyan! Nagyon aranyos vagy :) Hát nem tudom igazából nem igazán gondolkodtam azon hogy én is énekeljek közönség előtt. De még bármi megtörténhet :P Már vissza is követtelek. Jamesnél pedig majd szólok az érdekedben! Köszönjük Logannel :D Puszi: Katelyn♥

@Ms.Louis.Tomlinson: @Real_Katelyn_Schmidt Úgy lennék a helyedben! Imádom mind két bandát! :) De Louis a kedvencem :$ Tényleg olyan bolond mint amilyen a videónaplókban? Puszi: Becky.

@Real_Katelyn_Schmidt: :D Teljesen! Sőt még szerintem idiótább :D Ugye @Louis_Tomlinson ?

Ezután olvasom el a következőt ami nagyon tetszik. Már maga a név!

@Liyn_Jolik: @Real_Katelyn_Schmidt Zayn milyen? Élőben is olyan helyes? De amúgy tényleg rosszfiús? Kedves vagy bunkó? Mert én nagyon szeretem! Szóval remélem hogy válaszolsz! :D

Felnevetek. Ekkor leül mellém Zayn és Harry.

-Min nevetsz?-kérdezi Harry.

-Mindjárt csak egy pillanat.-válaszolok és elkezdem bepötyögni a válaszom.

@Real_Katelyn_Schmidt: @Liyn_Jolik Igen Zayn élőben is ugyanolyan helyes. Rosszfiús e? Hát fogjuk rá, de ettől még @zaynmalik nagyon is kedves és jó barát! :D

-Helyes vagyok?-szólal meg hirtelen mellettem Zayn felhúzott szemöldökkel. Észre sem vettem hogy ő is épp twitterezik.

-Meg sem lepődök hogy csak ez maradt meg!-nevetek fel-És igen. De bocsi nem vagy az esetem.-tettem hozzá gyorsan.

-Hát ez fájt!-tette drámaian a szívéhez a kezét. Mire Harryvel felnevettünk.

-Nem bírja a visszautasítást!-veregette meg Zayn vállát Harry.

-Jaj ne haragudj Zayne-ölelem meg.

-Egye fene megbocsájtok-mondja.

-Na és rólam írtak neked valamit?-kérdezi Harry kíváncsian.

-Várj, megnézem.-felelem majd elkezdek keresgélni Harryről szóló tweetek után.-Bocsi de egyet sem találok!

-Ne már!-teszi karba a kezét. Felnevetek.

-Csak szívatlak. Egy csomó van.

-Tudtam. Igazából nem is hittem el, hogy pont rólam Harry Styles-ról nincs egy sem!-mondja. Kicsit sem nagyképű!

-Szerintem szállj le a földre, jó?-nevetek fel. Zaynnel pedig lepacsizunk amit Harry szikrázó szemekkel díjazz.

-Inkább olvass fel egyet!-mondja bunkón.

-Parancsolsz?-kérdezek vissza és gyilkos szemekkel nézek rá. Nem szeretem ha bunkón beszélnek velem. 

-Oké. Bocsi. Felolvasnál nekem egyet?

-Így már mindjárt más. És a válaszom: persze! Na szóval itt van egy!

@Gina_love_Harry: @Real_Katelyn_Schmidt Harry♥ dögös élőben is??? Neked bejön? Mert én személy szerint imádom. Bármit megtennék ha legalább egyszer találkozhatnék vele. Ha meg a barátnője lennék akkor én lennék a világon a legboldogabb! Te járnál vele? Jó ez hülye kérdés ki ne járna vele?! Szeretlek Harry♥-olvastam fel hangosan. Zayn egyből röhögni kezd. Én is csak nehezen tudom vissza tartani de válaszolok.

@Real_Katelyn_Schmidt: @Gina_love_Harry nem nyilatkozom mert @Harry_Styles még a végén elszáll magától :D Talán majd egyszer sikerül is találkoznod vele.

-És a többire miért nem válaszoltál?-kérdezi Harry.

-Mert abból nagy kavarás lenne. És különben is mért érdekel az téged?

-Csak kíváncsi vagyok. És Zaynnél is válaszoltál, szóval én bejövök neked?-kérdezte.

-Lehet hogy igen, lehet hogy nem-mosolygok rá ezzel is idegesítve.

-Na már! Lécci mond már el!

-Megígéred, hogy nem szállsz el magadtól?

-Ezek szerint igen?

-Megígéred?

-Igen meg!

-Mond ki!-húzom az agyát. Őszinte leszek ez az egyik kedvenc időtöltésem a srácokat piszkálni.

-Szörnyen nehéz eset vagy!-sóhajtott.-Megígérem, hogy nem szállok el magamtól-mondja-pedig lenne rá okom-teszi hozzá halkan. Zayn már röhögő görcsöt kap.

-Haver te hülye vagy!-nevet még mindig.

-Kösz Zayn! Kedves vagy!-néz rá barátjára.-Szóval?-fordul ismét felém.

-Jól nézel ki de nem ártana visszavenni az egodból! Te egómajom!-állok fel és összekócolom a haját majd előre megyek a többiekhez.-Na mizu?-ülök le Logan ölébe.

-Éhes vagyok!-vágta rá Carlos.

-Én is haver!-nyöszörgött Niall is.

-Nem úgy értettem. Hanem hogy mi volt a beszélgetés tárgya? És különben is ha éhesek vagytok akkor miért nem esztek?-tárom szét a karomat. 

-Jó ötlet. Kösz Katelyn-válaszolnak mindketten majd megfogadva a tanácsomat elmennek keresnek valami kaját.

-Nincs mit!-mondom nekik.-Szóval? 

-Mi szóval?-kérdezi értetlenül Lou.

-Aj olyan lassúak vagytok, hogy az hihetetlen.-fogtam meg a fejem.-Azt kérdeztem, hogy miről beszéltetek?

-Oh hogy az!-világosodik meg Lou.

-Csak a koncertről volt szó!-válaszolja Kendall.

-A gép hamarosan leszáll kérjük kapcsolják be a biztonsági öveiket!-szólal meg a hangos bemondó. Mind megtettük amire kért, majd tíz perc elteltével már a csomagjainkkal sétálunk ki a reptérről. Rengetek rajongó állt bent de kint is óriási a tömeg. Logannel kézen fogva megyünk. Szerencsére a testőrök tudnak nekünk utat törni a nagy tömegben. A helyzetben az a legrosszabb hogy fotósok is sokan vannak. Rengeteg bántó kérdést is feltesznek. De a fiúk nem válaszolnak csak mosolyogva megyünk tovább és a szállódáig meg sem állunk..

1 megjegyzés:

  1. EEz nagyon "humoros" volt. nekem a legjobban a twitteres rész tetszett, és az amikor éhesek voltak a srácok, és nem tudták, hogy olyankor mi rá a megoldás... :D

    VálaszTörlés