2012. július 14., szombat

1.fejezet



Meg is hoztam az első fejezetet! Ebben még nem szerepelnek a 1Ds fiúk ők majd csak a harmadik fejezetben jelennek meg! Remélem tetszik majd a történetem ha igen akkor kérlek komizzatok!
Jó olvasást!! Puszi: Jenny♥
-Carlos utoljára szólok, hogy ne idegej fel!-szólok rá idegesen az engem piszkáló srácra. De persze továbbra is dobál popkorn darabokkal(?)! Igazából nem értem mi olyan jó szórakozás ebben. De ő tudja. Ugyanis már vagy tíz perce ez megy! És már kezd felmenni bennem a pumpa. Még egy dobás. És eltalálta a fejem. -Oké betelt a pohár!- Állok fel idegesen. Carlos védekezően emeli maga elé a két kezét. Uhh..de most még az sem fog segíteni rajta. Csak kerüljön a kezem közé. Gondolom ebből most az szűrtétek le, hogy egy agresszív állat vagyok. Pedig nem ez az igazság. Csak most épp rossz kedvem van és ilyenkor nem igazán szeretem ha felhúznak.

És épp készülök rávetni magam, amikor két meleg kéz fonódik a derekam köré majd az illető belepuszil a nyakamba.

-Hát itt meg mi folyik?-kérdezi. Carlos ebben a pillanatban felsóhajt. Gondolom rájött, hogy megmenekült. Ez az egy szerencséje!

-Semmi-pattant fel és nyom egy puszit az arcomra majd sietősen kimegy maga után becsukva az ajtót.

-Hát ezt meg mi lelte?-kérdezi nevetve Logan. Szembe fordulok vele és elmosolyodok miközben belenézek ragyogó barna szemeibe.

-Beijedt-nevetek fel.-Gyáva nyúl!-kiálltok utána.

-Mit csinált már megint?

-Popkorn szemekkel dobált. Én figyelmeztettem, hogy ne húzzon fel.-emelem fel a kezem magam elé tartva.-Ő persze nem hallgatott rám és ha most nem jössz be akkor valószínűleg most ott-mutatok a fotelre ahol pár perce még ült-ütném Carlost. Szóval az az egy szerencséje, hogy bejöttél.-mondom mire drágalátos barátom fel nevet.

-Milyen kis harcias vagy ma-mondja majd közelebb hajol és megcsókol. Istenem milyen édes a csókja. Egyszerűen soha nem tudom megunni. A gyomromban már érzem ahogyan a pillangók repkednek, mint mindig amikor a közelemben van. Még soha senki iránt nem éreztem így. Pedig már volt egy két barátom előtte is. De ő teljesen más mint az eddigiek. Hiszen a legtöbbjük csak is azért akart járni velem, hogy így felvághasson a haverjai előtt. Ezzel szemben Logan kedves, aranyos és úgy érzem ő az aki tényleg nekem való.

-Kkmm..-szakítja félbe a mesés pillanatott kedves bátyókám.-Katelyn, Logan gyertek megjött Drake-mondja majd kimegy. Logan még egy utolsó puszit nyom a számra majd kézen fogva lesétálunk a nappaliba, ahol a banda többi tagja és az előbb említett menedzser helyet foglal.

-Szia Drake-köszönünk Logannel. Ő is int egyet köszönésképp majd miután mi is leülünk belekezd a mondandójába.

-Szóval srácok a turné miatt jöttem. Beszéltem Paullal és és megbeszéltük, hogy a 1Ds fiúkkal együtt turnéznátok ha ti is benne vagytok.-néz felváltva a srácokra akik szinte egyszerre vágják rá a választ.

-Persze!-Logan.

-Király!-Carlos.

-Már alig várom.-Kendall. Egyedül James nem mond semmit. Mind kérdőn nézünk rá de őt ez cseppet sem érdekli továbbra is a haját igazgatja a tükörben.

-James?-szólítja meg Drake.

-Hm?-furdul (végre) felénk.

-Te is benne vagy?-kérdezi Kendall.

-Pff..Persze!-vágja rá talán kicsit túl hamar is.

-Ugye nem is tudod miről van szó?-kérdezi a fejét fogva Logan.

-Nem.-sóhajt.-Szóval?-ül le újra Carlos mellé.

-Arról volt szó amíg te a hajaddal voltál elfoglalva-kezdte Carlos.

-Hogy a One Directionnel lenne közös turnétok ha belementek. Szóval te mit gondolsz?-kérdezte Drake.

-Ja persze benne vagyok!

-Rendben. Akkor én most megyek is felhívom Pault és megbeszéljük a részleteket. Majd még hívlak benneteket az időponttal kapcsolatban. Jut eszembe holnap nem kell semmilyen interjúra sem mennetek. Pihenjetek!-szól még vissza az ajtóból.-Sziasztok srácok, szia Katelyn!

-Szia Drake-köszönünk el mi is. Kedvelem Draket jó fej és laza. Jól jártak vele a fiúk mert nem olyan mint az átlagos menedzserek, hogy állandóan csak dirigálni tudnak. Nem! Ő kedves és még bulizni is elszokott jönni velünk ha épp ráér.

-Szuper! Akkor holnap mit csinálunk?-dől el a kanapén Kendall.

-Nem tudom. De mi lenne ha ma este el mennénk bulizni?-kérdezi Logan.

-Ez jó ötlet-vágjuk rá szinte egyszerre.

-Ki mondta húgi hogy te is jöhetsz velünk?-néz rám Kendall.-Te még túl kicsi vagy!

-Bekaphatod!-szólok neki vissza amin a többiek felnevetnek. Hát igen néha így szoktuk húzni egymás agyát Kendellel. De csak hülyülünk. Ilyenkor nem gondoljuk komolyan amit mondunk. Csak jól esik kicsit csesztetni a másikat.

-Vedd elő!

-Idióta!

-Törpe!

-Sötét!

-Jó, hagyjátok abba!-szól ránk Logan.-Inkább menjünk készülődni aztán irány a buli.
Felállok nyomok egy puszit Logan szájára majd megölelem az én egyetlen bátyókámat aztán fel megyek a fürdőbe. Leveszem a ruháimat. Beállok a zuhanyzóba, megmosakom és hajat mosok. Miután végeztem kiszállok és magamra csavarok egy fehér törölközőt. A szekrényemből kiválasztok egy egyszerű de nagyszerű összeállítást. Majd a fürdőbe visszaérve felveszem a ruhákat. Megszárítom a hajamat ami most enyhén hullámosan omlik a vállamra. Felteszek egy kis sminket is, de nem viszem túlzásba. Csak egy kis szemfesték, szempillaspirál, szemceruza és szájfény. Végső simításként fújok magamra a kedvenc parfümömből majd belelépek fekete magassarkúmba.

-Azta-tátják el a szájukat a srácok amikor lesétálok a lépcsőn. Az arcuk láttán muszáj felnevetnem.

-Nagyon csinos vagy-karolja át a derekam Logan.

-Köszi-nyomok egy puszit a szájára.

-Akkor induljunk-szól közbe Kendall. Elköszönünk anyától aki a dolgozó szobában görnyed már több órája a sok munka fölött majd beszállunk az autóba és elindulunk a buli helyszínére.



Negyed óra kocsikázás után sikeresen odaérünk a klubba. Hatalmas sor áll előtte. De mint kiderült ez itt egy elit klub és nem engednek be mindenkit csak aki rajta van a listán. És mivel a big time rush is rajta van így őket gond nélkül beengedik viszont engem már kicsit nehezebben. De miután elmondjuk, hogy Kendall húga vagyok azután sikeresen bemehetünk mind. A klubban rengetegen vannak. Szerencsére a fiúknak nem kell aggódni a rajongók miatt mert ide csak hírességeket és a gazdagabb embereket engedik be és persze azokat akik velük jönnek.(Lásd mint engem.)

Első utunk a bár pulthoz vezet. Kérünk mindegyikünknek valamilyen koktélt kivéve Kendallnek mert ő vezet. Persze nekem is a fiúk kértek mert ugye én még csak 16 vagyok így elvileg én még nem is ihatnék alkoholt. De különösebben nem érdekel. Bár amikor odaadják az italt és megiszom akkor bátyókám kicsit szúrósan néz rám. Nem szereti ha iszom. De elkell fogadni hiszen buli van. Remélem nem gondolta komolyan, hogy majd csak üdítőt fogok inni!

-Megyünk táncolni?-fordul felém Logan miután teljesen kiüríti a poharát.

-Persze!-állok fel. Kézen fogva oda vezet a tánc parkett közepére. Épp egy Jessie J szám megy. A tánc közben egyszer kétszer elcsattan egy-két csók. Három-négy számot végig táncolunk majd úgy döntünk, hogy leülünk az asztalunkhoz. Igen a fiúknak még saját asztaluk is van. Visszatérve az asztalnál csak Kendall ül ott.

-Megyek iszok még valami piát.-mondja Logan majd egy puszit ad az arcomra és elmegy.

-Mi újság bátyókám?-ülök le mellé.

-Semmi érdekes. Látom jól megvagytok-mosolyog rám.

-Igen-mosolyodom el amikor Loganre gondolok.-Azt hiszem, hogy szeretem-vallom be tesokámnak és lehajtom a fejem mert érzem hogy elpirulok.

-És ő tudja már?-keresi a tekintetem.

-Mit gondolsz? Persze hogy nem!

-De miért nem mondtad el neki?-értetlenkedik.

-Hát azért...mert félek mi van, ha ő nem érez ugyanígy irántam.

-Jajj..Katelyn ne aggódj. Már nagyon régóta ismerem Logant és még egy barátnőjével sem volt ilyen a kapcsolata. Általában mindegyiknek két hét után végett vetett, mert nem érezett irántuk szerelmet. Viszont ti mióta is vagytok együtt..

-Több mint egy hónapja.

-Így van! Szóval ne aggódj. Inkább menj és beszéld meg vele a dolgokat!

-Igazad van! Köszönöm Kendall-mosolygok rá.

-Nagyon szívesen. Szeretlek húgi-ölel meg.

-Én is szeretlek bátyó-nyomok egy puszit az arcára majd elindulok megkeresni barátomat. De útközben megakad a szemem az egyik asztalnál ülő Carloson. Szegényen látszik, hogy már nagyon rosszul van. Így oda megyek hozzá. Leguggolok elé és kezemet a combjára teszem.

-Carlos, jól vagy?-nézek rá.

-Nem igazán-válaszol még mindig lehajtott fejjel.

-Gyere segítek!-állítom fel és elindulok vele az asztalunkhoz. Remélem Kendall még mindig ott van mert elég nehéz egyedül támogatni Carlost miközben szinte teljes testsúllyával rám nehezedik. De mázlimra Kendall még mindig ott ül most már Logan társaságában aki szintén - csakúgy mint Carlos be van rúgva. Lehet nem volt jó ötlet egyedül elengedni a bár pulthoz. De már késő bánat. Segítetek leülni Carlosnak az egyik székre.

-Szerintem jobb lesz ha inkább haza megyünk-nézek Kendallre mivel az itt lévők közül ő az egyetlen aki józan.

-Rendben. Akkor te maradj itt velük én addig megyek megkeresem Jamest-mondja.

-Oké.-bólintok rá majd helyet foglalok Logan mellett.

-Szia cica-nyom egy puszit az arcomra de bármennyire is szeretem eltolom magamtól mert árad belőle a pia szag.

-Kérlek most ne! Bűzlesz az alkoholtól-tolom el. Meglepetésemre megérti és nem próbálkozik többet.
Pár perc múlva visszatér Kendall Jamessel együtt. Szerencsére ő sincs berúgva. Mondjuk rajta látszik, hogy ivott de nem olyan sokat mint ez a két jó madár.

-Menjünk-mondom nekik majd segítek Logannek felállni. Egyik oldalról én a másikról pedig Kendall segít neki. Carlosnak pedig James nyújt segítséget a menésben. Elindulunk az ajtó felé de ekkor eszembe jut,hogy nem biztos, hogy jó ötlet a bejáraton kimenni.

-Srácok szerintem jobb lenne ha hátul mennénk ki, ha nem akartok holnap reggel a címlapon virítani-mondom.

-Igazad van. Menjünk ki hátul.-mondja James majd a hátsó kijárat felé indulunk. Kint Kendall előre megy, hogy közelebb álljon az autóval. Mi pedig addig próbáljuk megtartani részeg barátainkat. Ami nem épp egyszerű feladat. Néhány perc múlva bátyókám közelebb áll a kocsival. Gyorsan betesszük Carlost és Logant hátra majd mi is beszállunk James hátra én pedig előre Kendall mellé.

Miután haza érünk. Kendall és James felviszik a szobájukba a srácokat. Én pedig egyből felmegyek a saját szobámba és nem foglalkozva azzal, hogy még a bulis ruhámban vagyok bedőlök az puha ágyikómba és szinte azonnal elnyom az álom. Nem hiába hosszú volt ez a nap.

1 megjegyzés: