2012. július 20., péntek

5.Fejezet

Sziasztok itt is van a kövi rész! Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást!! Puszi: Jenny♥
Ui: ha kérhetem komizzatok!!
Köszönöm.:)

A szobámba érve gyorsan átöltözöm. Egy szürke trikót és egy krémszínű farmert veszek fel majd kiegészítőként felteszek néhány karkötőt. Előkeresek még egy táskát amibe beleszórom a telefonomat és egyéb fontos dolgokat. A hajamat csak átfésülöm de ezenkívül nem csinálok vele semmi mást.

-Indulhatunk!-szólok oda Harrynek.

-Rendben. Skacok akkor ti biztos hogy nem jöttök?-kérdezi a többiektől.

-Pisszt!-pisszegi le James mert ahogy elnézem valami hülye sorozatot bámulnak. Amiben éppen most derült ki hogy Esmeralda meg csalta Miguelt Pauloval(?). És az a legdurvább hogy mind lélegzet visszafojtva várják az eseményeket, hogy vajon mind erre mit fog reagálni Miguel. Azt hiszem jobb ha nem is kérdezek rá.

-Menjünk-húzom ki Harryt a lakosztályból mielőtt neki is kedve támad ezt az idióta sorozatot bámulni.-Na és most merre?-fordulok felé már a hotel előtt állva.
  
-Nem tudom. Mondjuk menjünk erre.-mutat jobbra én csak vállat vonok és elindulunk arra.-Remélem nem baj hogy gyalog megyünk. De sajnos a kocsim otthon van Zayn pedig nem adja kölcsön az övét.
 -Nem dehogy. Úgyis jobban szeretek sétálni. Legalább addig is tudunk egy kicsit ismerkedni.

-Rendben. Mesélj magadról!

-Oké. Mint tudod Kendall a bátyám-bólint.-Nagyon jól kijövünk egymással.-itt kicsit furcsán néz.-Most mi van?

-Semmi csak a veszekedéseitekből nem ezt láttam.

-Ja hogy azok. Néha szoktuk így húzni a másikat de nem vesszük komolyan. Mivel most egy jó ideig együtt leszünk a turnén így hozzá kell szoknotok.-nevetünk fel.-És neked van testvéred?

-Igen egy nővérem. Gemma. 

-És jó a viszonyotok?

-Persze. Szinte mindenben számíthatok rá ha kell.-húzza mosolyra az ajkait.-És amúgy te hány éves is vagy?-tette fel a következő kérdést. 

-Nem tudom, hogy ez hogy jön ide-nevetek fel-de 16.

-16?-kérdezi meglepetten.

-Igen. Miért?

-Semmi csak azt hittem te is egyidős vagy velünk. Mert többnek nézel ki. Ha engem kérdezel én 18-nak tippelnélek ha nem tudnám mennyi vagy.-rá mosolygok.

-Érdekes mindenki ezt mondja-gondolkodok el majd tovább gyönyörködőm London szépségében így kivilágítva a Big Ben egyszerűen csodás.

  -Mindig is elakartam jönni ide-ámuldozom.

-Régen amikor még kicsi voltam a családommal mi is rengetegszer jöttünk el Londonba. Igaz hogy nincs túl közel Holmes Chapelhez de mindig imádtam idejárni. Sőt akkor voltam a legboldogabb amikor a srácokkal együtt ideköltöztünk-meséli el Harry. Nagyon jól esik hogy így megtud nyílni előttem.

-Kérdezhetek valami személyeset?-nézek fel rá.

-Persze.

-Milyen érzés volt az xfaktorban amikor kiderült, hogy csak bandában folytathatjátok? 

-Jó kérdés!-gondolkodik el.-Hát először talán kicsit ijesztő hiszen a többiekkel alig ismertük egymást. Így nehéz volt eleinte megszokni, hogy most már nem csak én egyedül vagyok a színpadon, hanem rajtam kívül még négyen. Szóval furcsa is volt főleg hogy én vagyok a legfiatalabb. De hamar összerázódtunk. El sem hinnéd mennyi hülyeséget csináltunk.-nevet fel gondolom eszébe jutott valami emlék.-És ma már életem egyik legjobb napjaként tekintek arra amikor megalakult a One Direction. Tudom ez kicsit nyálas volt de én tényleg így gondolom.

-Hát igen tényleg nyálas volt-nevetek fel.

-Ne már!-löki meg nevetve a vállamat.

-Jól van csak hülyülök. És még egy kérdést megengedsz?

-Kivele.

-Nem nehéz ilyen sok időt távol lenni a családodtól?

-Ezt akár én is kérdezhetném.

-Hát néha nehéz. Tudod hiányzik anya. De legalább Kendall itt van velem és persze a többiek is.

-És az apukád?-kérdezi.

-Ő még kis koromban elhagyott minket.

-Oh. Sajnálom.

-Nem gond.-legyintek.-Még öt éves koromban történt azóta már feldolgoztam-mosolygok rá.-És visszatérve te hogy vagy ezzel?

-Hát én is hasonlóan. Néha borzalmasan hiányoznak. De amint van egy kis szabadidőnk akkor haza látogatok vagy ők jönnek el.-mosolyog rám amit én viszonozok.-Most kérdezhetek én valami személyeset?

-Ne kímélj.-nevetek ő szintén.

-Mióta jártok Logannel?-kérdezi. Hát én valami nehezebb kérdésre számítottam de ha ő erre kíváncsi akkor..

-Majdnem hat hete.

-Az nem kevés idő. Biztos szeretitek egymást.

-Igen.-mosolyodok el. Mindig ez van, ha ő az eszembe jut.-És neked van barátnőd?

-Van.-válaszolja halkan.

-Nem azért mondom de ez nem volt valami meggyőző.-nevetek de ő csak megvonja a vállát.-Na mesélj!-ülünk le egy padra a Temze partján.

-Oké. Szóval járok egy lánnyal..-kezdte.

-Reménykedtem is benne, hogy nem Louisról van szó-poénkodom ő pedig kicsit szúrósan néz rám de után el is röhögi magát.-Oké befogtam csak folytasd.

-Jó. Szóval már vagy 2 hónapja együtt vagyunk de már nincs meg érzés aminek meg kellene lennie egy normális kapcsolatban. Érted? Lehet, hogy a távolság teszi vagy egyszerűen csak egy fellángolás volt az egész.

-Meg tudlak érteni. Ugyan én még nem voltam hasonló helyzetben. De szerintem ezt mindenképp beszéljétek meg. És ha már tényleg nem éreztek egymás iránt semmit vagy legalább is barátságnál többet akkor a legjobb mód erre a szakítás.-húzom el a szám.

-Igazad van. Köszi a tanácsot.

-Nincs mit. Viszont szerintem mennyünk mert kezd sötétedni-dörzsölöm meg libabőrös kezeimet.

-Fázol?

-Egy csöppet.

-Várj, tessék!-teríti rám a pulcsiját miközben felállunk és elindulunk vissza hotelbe.

-Köszi. De te nem fázol?

-Nem.
***

-Megjöttünk.-kiáltom el magam mikor belépünk a lakosztályunkba Harryvel. De semmi válasz.-Ezek meg merre vannak?-nézek Harryre. Ő csak megvonja a vállát és beljebb megy. Én kibújok a cipőmből majd belépek a nappaliba.

-Már tudom mért nem találtuk őket sehol.

-És el is mondod vagy..?

-Alszanak mert már 11 múlt és holnap reggel 7-kor kell indulnunk a koncert helyszínére.

-Mért hánykor lesz a koncert?

-2-kor.

-Akkor minek olyan korán menni?-értetlenkedem.

-Próbálnunk kell. 

-Oké. Akkor asszem jobb ha mi is lefekszünk. 

-Igaz jó éjt.

-Neked is.-válaszolok majd halkan beosonok a szobánkba, hogy még véletlenül se ébresszem fel Logant. Bár ha a mai viselkedését nézem akkor megérdemelné de nem vagyok ekkora szemét. Vagy mégis? Na jó nem. 

Gyorsan kiveszem a pizsimet és bemegyek vele a fürdőbe majd zuhanyzás után vissza osonok a szobába és bebújok Logan mellé az ágyba és szinte azonnal álomba is merülök nem véletlen hosszú volt a mai nap.

***
-Még mindig nem értem, hogy nekem miért kell veletek mennem-szürcsölök bele a kávémba.

-Hogy támogass minket-mondja és veregeti meg a hátamat Kendall.

-Na persze! Szimplán csak nem akartátok, hogy én tovább alhassak miközben ti nem-nézek rájuk.

-Ez is igaz-vágják rá mind egyszerre. Na jó ez kicsit ijesztő volt..

-Kösz. Nagyon kedvesek vagytok-nézek rájuk szúrósan.

-Jól van, tudod hogy szeretünk-ölel át hátulról James.

-Hát ez az egy mázlitok-nevetek fel. 


-Fiúk!-jön be Drake a lakosztályba Paullal az oldalán.

-Khm-emelem fel a kezem ezzel is jelezve, hogy én is itt vagyok.

-Ja és Katelyn-teszi hozzá gyorsan Drake.

-Köszönöm-mosolygok rá angyalian.


-Akkor indulhatunk?-kérdezi Paul.

-Igen-felelünk a fiúkkal kissé sem lelkesen legalább is ami engem illet. De a fiúk kedvéért szívesen elmegyek csak jó egy kicsit idegesíteni őket.

Oda kint mind beszállunk a kis buszba amit a menedzserek béreltek majd meg sem állunk a stadionig, ahol a koncert lesz.


***
-5,6,7 és 8-számol a tánc tanár majd együtt elkezdik a tánc mozdulatokat. De már vagy hatodszorra próbálják el ugyanazt és még mindig nem megy a srácoknak. Pedig egyáltalán nem nehéz. Már én is eltudnám táncolni.-Na jó én feladom!-fordul a táncos Paul felé mert most a 1Ds fiúkat tanítgatta táncolni. Kendallékkal már végzett neki úgy ahogy ment a tánc. 

-Tudjátok mit nem kell ide tánc!-válaszol egy kis idő után Paul.-Csak csináljátok azt amit az eddigi koncerteken is!-a fiúk csak bólintanak azután a zenekar rákezd és elkezdik próbálni a számaikat. Én pedig mindezt az első sorból nézhetem végig. Ugye milyen király nekem?



You're insecure,
Don't know what for,
You're turning heads when you walk through the door,
Don't need make-up,
To cover up,
Being the way that you are is enough,
Everyone else in the room can see it,
Everyone else but you,
Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
That's what makes you beautiful

So c-come on,
You got it wrong,
To prove I'm right,
I put it in a song,
I don't know why,
You're being shy,
And turn away when I look into your eye eye eyes,

Everyone else in the room can see it,
Everyone else but you,

Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
That's what makes you beautiful

Na Na Na Na Na Na Naaa,
Na Na Na Na Na Na Na Na [x2]

Baby you light up my world like nobody else, The way that you flip your hair gets me overwhelmed,                                                     But when you smile at the ground it ain't hard to tell,                                                       You don't know,                                                 Oh oh,                                                        You don't know you're beautiful,

Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
That's what makes you beautiful
Bizonytalan vagy
Nem tudom mire
Körbenézel ahogy belépsz az ajtón és keresztülmész a szobán
Nincs szükséged sminkre
Nem kell kifesteni magad
Úgy vagy jó ahogy vagy
Mindenki látja a szobában
Mindenki, csak te nem
Drágám te hozod a fényt a világomba
Szinte lebénít ahogy megrázod a hajad

De amikor lehajtott fejjel mosolyogsz, könnyű elmondani
Hogy nem tudod
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Ha te is azt látnád amit én
Egyből megértenéd, hogy mennyire akarlak téged
Csak nézlek téged és nem hiszem el

Hogy nem tudod,                                         Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Szóval gyere,
Rosszul tudod
Hogy lásd igazam van
Dalba írtam mindezt
És nem tudom miért
Vagy ilyen szégyenlős
És fordulsz el amikor a szemedbe nézek...

Mindenki látja a szobában
Mindenki, csak te nem

Drágám te hozod a fényt a világomba
Szinte lebénít ahogy megrázod a hajad
De amikor lehajtott fejjel mosolyogsz, könnyű elmondani
Hogy nem tudod
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Ha te is azt látnád amit én
Egyből megértenéd, hogy mennyire akarlak téged
Csak nézlek téged és nem hiszem el
Hogy nem tudod, 
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy


Na Na Na Na Na Na Naaa,
Na Na Na Na Na Na Na Na [x2]

Drágám te hozod a fényt a világomba
Szinte lebénít ahogy megrázod a hajad
De amikor lehajtott fejjel mosolyogsz, könnyű elmondani
Hogy nem tudod
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy

Drágám te hozod a fényt a világomba
Szinte lebénít ahogy megrázod a hajad
De amikor lehajtott fejjel mosolyogsz, könnyű elmondani
Hogy nem tudod
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Ha te is azt látnád amit én
Egyből megértenéd, hogy mennyire akarlak téged
Csak nézlek téged és nem hiszem el
Hogy nem tudod, 
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Oh, oh
Hogy nem tudod mennyire gyönyörű vagy
Fejezték be a számot. 
Én lennék a világon a legboldogabb ha nekem is ilyen jól menne az éneklés mint nekik. Mert tény hogy imádok és tudok is énekelni - és ezt nem nagyképűségből mondom -, de közel sem vagyok, a srácokhoz képest. 

***
-Na milyenek voltunk?-futnak le a hozzám a színpadról a srácok és együtt az öltözőbe vesszük az irányt.

-Szuperek-válaszolok mosolyogva.

-Istenem van itt valami kaja éhen halok?-kérdezi Niall és ebben a pillanatban egy hatalmasat kordul a hasa. Szegény. Bár nem tudom, hogy lehet valaki állandóan éhes. Hiszen maximum egy órája, hogy ettünk!
Az öltözőbe leülünk a kanapéra és a kijelzőn keresztül nézzük a Big Time Rush fellépését. Épp a Jordin Sparks-sal adják elő a count on you-t.

 Imádom ezt a számot így énekelni kezdem. A fiúk nem szólnak semmit csak mosolyognak rajtam.
A koncertnek tíz órakor lett vége. Mind fáradtan kullogunk be a lakosztályunkba. Majd azon belül is mindenki a saját szobájába megy. Logannel mi egyből bedőlünk az ágyba ruhástól és szinte azonnal el is alszunk. Nem csoda fárasztó volt ez a mai nap. Még nekem is..

1 megjegyzés: