2012. július 15., vasárnap

3.Fejezet

Sziasztok! :D Itt is vagyok! Remélem tetszik majd ez az új rész! Ebben már feltűnnek - dobpergést kérek - a One Directionös fiúk is♥ :D
Ha tetszik akkor kommenteljetek!! Köszi! 
Jó olvasást!! :))
Puszi: Jenny♥


London egyszerűen mesés város! Ha lesz egy kis időnk akkor biztos ráveszem a fiúkat egy rövid városnézésre.-határozom el magamban.

-Azta-tátom el a számat amikor kiszállunk az autóból a hotel előtt.

-Csukd be a szád még bele repül egy légy!-nevet fel mellettem Carlos.

-Haha. Nagyon vicces Carlitos!-ütöm vállba de én is vele nevetek.

Bejelentkezünk. Majd utána a lifttel fel megyünk a 15.emeletre. Még jó hogy nincs tériszonyom! Mert tuti hogy rosszul lennék ilyen magasságban. Viszont így nagyon élvezem. Mert szerintem tök király ilyen magasan. Ó, remélem van erkély a szobámhoz!-tapsikolok magamban. Na jó azt hiszem kezdek bekattanni! Bár ez nem is csoda a fiúk mellett.

-Itt is vagyunk. Tiétek a 209-es lakosztály 5 két személyes szoba van bent. Azt már rátok bízom, hogy ki kivel lesz. Én itt leszek a 211-esbe Paullal szóval ha bármi van akkor szóljatok-mondja Drake. Mi bólintunk majd Drake elmegy - gondolom a saját szobájába - mi pedig bemegyünk a lakosztályunkba. 


Azt hiszem megint csak elmondhatom magamról, hogy az állam a padlót súrolja. De a fiúkkal sincs ez másképpen. Hiszen ez a lakosztály egyszerűen mesés. Biztos rengeteget költhettek miatta. Egyenlőre csak mi vagyunk a lakosztályban. A 1Ds srácok még nem értek ide. Én egyből felfedező útra indulok. Először a konyhát néztem meg. Egyszerűen óriási. Bár azt nem értem, hogy minek ide ilyen modern felszerelésű konyha. De mindegy. 



Folytatom az körbenézést és az első szobába ami közel van oda nyitok be.



-Öcsém, az agyam eldobom!-tátom el a számat ismételten. (Heuréka van erkély! :D)

-Valami baj van?-jön oda hozzám James.

-Dehogy! Csak ez a szoba eszméletlen. Logan!-kiáltok oda szerelmemnek. Oda jön hozzám és kíváncsian fürkészi az arcomat.

-Igen édes?

-Ez lesz a mi szobánk!-jelentem ki ellenkezést nem tűrően.

-Rendben. Nekem teljesen mindegy. A lényeg hogy veled legyek!-nyom egy csókot a számra. Istenem hogy lehet valaki ennyire édes? Mindjárt elolvadok.

-Szeretlek.

-Én is téged.-csókol meg újra.

-Hé gyerekek ne itt! Mindjárt elhányom magamat. Inkább menjetek szobára!-mondja felháborodást tettetve James és közben egyik kezével eltakarja a szemét.

-Talán megyünk is.-mondja vigyorogva Logan.

-Meg ne próbáljátok!-mondja Kendall miközben mellénk sétál.-James te pedig ne add nekik az ötleteket!-vágja tarkón az előbb említettet mire én felkuncogok.

-Ne nevess ez nem vicces!-néz rám szúrósan James amitől persze még jobban rám tör a nevetés.

-Bocsi! De szerintem nagyon is az.-nevetek még mindig. James csak meg forgatja a szemét azután eltávozik. Nem úgy értem hogy meghalt hanem hogy bement a saját szobájába. Mindegy.


Már vagy fél órája bámulom a tévét egyedül - ha nem több. Hogy miért? Mert a fiúk itt hagytak egyedül. Vagyis csak Kendall maradt itt de ő is alszik. A többiek pedig elmentek valahová. Így nekem marad az unatkozás mivel nem megy semmi ebben az átkozott tévében. Jobb ötlet híján bemegyek a szobába és kihozom Logan gitárját. Biztos hogy nem haragszik meg amiért kölcsönveszem.


Visszaülök a helyemre és elkezdem játszani az első számot ami az eszembe jut. Ez esetben a One Directiontől a One Thing akusztikus verzióját. Jól van na az utóbbi napokban rengetegszer meghallgattam és csak úgy mint a What makes you beautiful ez a szám is belopta magát a szívembe. Halkan énekelni is kezdtem a dalt.
I've tried playing it cool   Próbáltam laza maradni
But when I'm looking at you   De mikor rád nézek
I can’t ever be brave   Sosem tudok bátor lenni
'Cause you make my heart race   Mert miattad zakatol a szívem

Shot me out of the sky   Lezuhantam az égből
You're my kryptonite   Te vagy a kryptonitom
You keep making me weak   Még mindig elgyengítesz
Yeah, frozen and can't breathe   Igen,  lefagyok és nem tudok lélegezni

Something’s gotta give now   Valaminek történnie kell most már
'Cause I’m dying just to make you see   Mert meghalok, csak hogy lásd
That I need you here with me now   Hogy szükségem van rád, itt velem
'Cause you've got that one thing   Mert benned megvan az az egy dolog

So get out, get out, get out of my head   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a fejemből
And fall into my arms instead   És zuhanj a karjaimba helyette
I don't, I don't, don't know what it is   Nem, nem, nem tudom mi az,
But I need that one thing   De szükségem van arra az egy dologra
And you've got that one thing   És benned megvan az az egy dolog

Now I'm climbing the walls   Most nagyon ideges vagyok
But you don't notice at all   De te észre sem veszed
That I'm going out of my mind   Hogy elvesztem az eszem
All day and all night   Minden nappal és minden éjjel

Something’s gotta give now   Valaminek történnie kell most már
'Cause I'm dying just to know your name   Mert meghalok, csak hogy megtudjam a neved
And I need you here with me now   És szükségem van rád, itt velem
'Cause you've got that one thing   Mert benned megvan az az egy dolog

So get out, get out, get out of my head   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a fejemből
And fall into my arms instead   És zuhanj a karjaimba helyette
I don't, I don't, don't know what it is   Nem, nem, nem tudom mi az,
But I need that one thing   De szükségem van arra az egy dologra

So get out, get out, get out of my mind   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a gondolataimból
And come on, come into my life   És gyere, gyere lépj be az életembe
I don't, I don't, don't know what it is   Nem, nem, nem tudom mi az,
But I need that one thing   De szükségem van arra az egy dologra
And you've got that one thing   És benned megvan az az egy dolog

You've got that one thing   Benned megvan az az egy dolog

Get out, get out, get out of my head   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a fejemből
And fall into my arms instead   És zuhanj a karjaimba helyette

So get out, get out, get out of my head   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a fejemből
And fall into my arms instead   És zuhanj a karjaimba helyette
I don't, I don't, don't know what it is   Nem, nem, nem tudom mi az,
But I need that one thing   De szükségem van arra az egy dologra

So get out, get out, get out of my mind   Tehát szállj ki, szállj ki, szállj ki a gondolataimból
And come on, come into my life   És gyere, gyere lépj be az életembe
I don't, I don't, don't know what it is   Nem, nem, nem tudom mi az
But I need that one thing   De szükségem van arra az egy dologra
Yeah, you've got that one thing   Igen, benned megvan az az egy dolog -fejezem be a számot halkan. Nagyon szép ez a szám. Ebben a pillanatban tapsolás üti meg a fülemet mire összerezzenek és a hang irányába nézek, ahol öt srác áll bőröndjüket tartva a kezükben és mosolyogtak rám.

-Ne haragudj nem akartunk meg ijeszteni.-kér elnézést Liam. Igen, a nevüket is tudom!

-Semmi baj-állok fel mosolyogva.-Katelyn vagyok-nyújtom a kezemet.

-Jaj kicsi lány nálunk ez nem így szokás-ölel meg Louis és jól megszorongat amin felnevetek.-Amúgy Louis vagyok-mosolyog rám miután elenged.

-Igen tudom. Ti pedig Liam, Harry, Niall és Zayn.

-Rajongó?-kérdez rá Zayn.

-Nem. Vagyis szeretem a zenéteket. Meg az xfaktorban is láttalak benneteket. De nem vagyok halálosan belétek zúgva, mint a legtöbb tinilány.-nevettem fel és ők is velem együtt. Majd a többiek is sorban megölelgettek. El kell mondanom kelemeset csalódtam bennük. Mert kicsit tartottam attól, hogy már teljesen elszálltak maguktól a hírnevük miatt. De nem. Sőt nagyon kedvesek és közvetlenek.

-A többiek?-kérdezte Liam.

-James, Logan és Carlos már egy órája elmentek valahová ne kérdezzétek hogy hová mert fogalmam sincs-előztem meg Harry következő kérdését. És onnan tudom hogy ezt akarta mondani mert amint kimondtam becsukta a száját.-Kendall pedig alszik-fejeztem be.-De ha gondoljátok szívesen felébresztem-mutatok a szobája felé gonoszan vigyorogva.

-Nem kell-nevet fel Harry.

-Kár. De ha nem, hát nem-mondom.

-Milyen kis gonosz vagy-nevet fel Harry.

-Ez van ezt kell szeretni-nevetek én is. Miután kinevetjük magunkat Niall teszi fel a következő kérdést.

-És meg mutatnád nekünk a szobáinkat? 

-Ja persze. Gyertek!-állok fel ők pedig követnek.-Ezek itt üresek.-mutatok a fent maradt két szobára.-Mindegyik szoba két személyes így valamelyikötöknek osztoznia kell a bátyókámmal.

-A bátyáddal?-kérdezik értetlenkedve.

-Igen Kendall a bátyám-válaszolok.

-Megjöttünk.-hallatszik a nappaliból a srácok hangja.

-Gyertek bemutatlak benneteket a többieknek.-mosolygok rájuk majd a nappaliba megyünk a többiekhez.

-Szia..sztok.-köszönnek.

-Helo-viszonozzák.

-Szóval srácok.-léptem oda az érkezőkhöz.-Ők itt a One Direction. Liam, Louis, Harry, Zayn és Niall-mutatok rajtuk végig.-Ők pedig a Big time rush 3/4-e Carlos, James és Logan-mutatok rajtuk is végig. Ezután mind lepacsiztak egymással. Őket persze nem ölelgették meg. Nem mintha én annyira bántam volna. Csak..hagyjuk.

Leülünk a nappaliban kicsit szűkösen férünk el de megoldjuk van aki a földön ül. A beszélgetés során rengeteget nevetünk és jobban megismerjük egymást. Kicsit később már Kendall is csatlakozik hozzánk. El kell ismernem már most rendkívül megkedveltem a fiúkat. Azt hiszem elmondhatom magamról, hogy sikerül újabb barátokat szeretnem. Azért kicsit vicces ha belegondolok. Van kilenc, igen KILENC nagyon jó barátom. Akik mind fiúk és ráadásul egytől egyig híresek. Csak szerintem furcsa ez a helyzet vagy mások szerint is? Remek már magamban is beszélek! Megrázom a fejem, hogy ezzel elhessegessem a gondolataimat és ismét a beszélgetésre koncentrálok.

-Hé ti nem vagytok éhesek?-teszi fel a kérdését Carlos és a hasát simogatja.

-A számból vetted ki a szót haver-vágja rá Niall. Azt hiszem ők jól megértik majd egymást. Mi a többiekkel csak nevetünk az éhenkórászokon.

-Katelyn?

-Igen Carlitos?-fordultam felé.

-Készítenél nekünk valami kaját?-néz rám boci szemekkel. Aj tudja hogy ennek nem tudok ellenállni.

-Aj. Legyen.-egyezem bele.

-Imádunk-vágja rá.

-Tudom.-állok fel.-Engem csak imádni lehet.-dobom hátra a hajam. Oké néha rám jön az ötperc.

-Egó.-vágja rá Kendall.

-Sügér!-vágok vissza.

-Kedvességed határtalan.-mondja drága bátyókám.

-Mondj olyan amit nem tudok!-vigyorgok és rákacsintok majd kimegyek a konyhába.


Úgy döntök, hogy pizzát készítek az éhes fiúkáimnak. Előszedek mindent ami kell hozzá majd neki látok az elkészítésének. Egy óra múlva már az asztalnál fogyasztjuk az általam készített ételt.

-Ez isteni-mondja tele szájjal Niall a többiek pedig beleegyezően bólogatnak.

-Köszi.-mosolygok rá majd felállok és a mosogatóba teszem az immáron üres tányéromat.-Én azt hiszem megyek és lefekszem. Jó éjt srácok-nyomok puszit Kendall, Carlos, James és Logan arcára.

-Mi nem kapunk?-biggyezti le az ajkait Louis miután látja, hogy elindulok a szobám felé. Felsóhajtok.

-Mért ne-nyomok puszit mindegyik fiú arcára.-Most már örülsz Lou?-mosolygok rá mire ő elégedett arcot vág.

-Természetesen.-mosolyog.

-Szuper! Akkor jó éjt srácok!-köszönök el tölük.

-Jó éjt Katelyn-köszönnek el ők is. Majd a pizsimmel együtt a fürdőbe megyek. Megint csak meglepő látvány fogad.

Gondolom kihasználom az alkalmat és egy jó habfürdőt veszek. Miután megtelik a kád. Bezárom az ajtót. Biztos ami biztos ennyi fiúnál nem lehet tudni melyik találja ki, hogy meglepjen fürdés közben. Beszállok a kádba. Isteni érzés a meleg vízben ellazulni. Jó fél órát áztattam magam. Majd teljesen szét ázott bőrrel szállok ki a kádból. Felveszem a fehérneműmet és egy hosszú pólót majd bemegyek a szobánkba és bebújok az ágyba. Szinte egyből el is nyom az álom. Később még félálomban érzem, hogy valaki bebújik mellém egy puszit nyom a hajamba azután szorosan magához ölel én pedig boldogan alszom vissza biztonságban a szerelmemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése