2013. június 24., hétfő

FONTOS!

Sziasztok! Nem még nem a résszel jöttem, de azért kérlek benneteket, hogy olvassátok el ezt a rövid bejegyzést, köszönöm! Na szóval tegnap olvastam több blogon is, hogy megszűnik a Google Reader. Először fogalmam sem volt róla, hogy az mi, ezért utána olvastam. Megtudtam, hogy ez az, amivel látod a bloggerben a követett blogok friss bejegyzéseit, illetve ha van saját blogod, akkor ha ez megszűnt eltűnnek a rendszeres olvasóid! Viszont ha regisztrálsz bloglovin'-re ott láthatod azoknak a blogoknak frissítéseit, amiket követsz! Bővebb információkat ITT találtok!

Én már csináltam a blogjaimnak bloglavin'- os oldalt ITT be is tudjátok követni!

Ui: A rész készülőben van, és a napokban felkerül. Már lehet, hogy holnap, de nem ígérek semmit! :P

 Puszi: Jenny ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése