2013. március 24., vasárnap

Sziasztok! Mint látjátok most nem résszel jelentkezem. Itt létem ok csak az, hogy nem rég válaszoltam a kommentjeitekre (amiket nem bírok hangsúlyozni, hogy mennyire köszönök!) és több érdekes dolog is felkeltette a figyelmemet. Vegyük sorban:
  • Az utolsó komment eléggé megérintett. Figyeljetek én nagyon sajnálom, hogy mindig így megváratlak benneteket, de nem tudok ellene mit tenni. Suli időben mindig fáradtan érek haza, meg tanulni valóm is sok van. Mondanám, hogy mostantól majd változtatok ezen és gyakrabban hozom a részeket, de nem akarok feleslegesen ígérgetni hogy aztán majd ha nem tudom betartani akkor csalódjatok bennem.! Ennek ellenére viszont próbálom a lehető legtöbbet megtenni azért, hogy kevesebbet kelljen várnotok az új részekre. A következő rész várhatólag majd kedden vagy szerdán érkezik, mert nekem még szerdáig van suli, és írunk is dolgozatokat még a szünetig. De a szünetben majd megpróbálok előre megírni jó pár részt, hogy megpróbáljam elkerülni a késéseket.
  • A másik meg ami még fel keltette az érdeklődésem, hogy többen is kérdezték, hogy mért csak a one direction van a fejlécen. Erre csak annyi a válaszom, hogy nekem ez tetszett. Egyáltalán nem gondoltam, hogy lesz olyan akit ez ennyire kiakaszt majd..
  • A harmadik pedig az, hogy a kommenteket olvasva felmerült bennem, hogy ilyen TeamHarry illetve TeamLogan csoportok alakultak. Emiatt kicsit félek, hogy majd ha kiderül, hogy Katelyn kivel jön össze, akkor majd a másik csoport kicsit ki akad. Mindenesetre én már a blog eleje óta tudom, hogy mi lesz a sztorival és kivel jön majd össze végül. Ezen nem is fogok változtatni! Nem fog mindenkinek tetszeni, de sajnos azt nem tudom megcsinálni, hogy mindkét sráccal összehozom, hogy mindenki örüljön. Azért csak remélni tudom, hogy majd a másik fél is elfogadja a döntésemet.:)
Röviden ennyi lettem volna mára! További kitartást azoknak akiknek még nem kezdődött el a tavaszi szünet. Kedden vagy szerdán akkor majd érkezem a friss résszel. Puszi: Jenny.<3
Ui: a másik blogomra még ma felkerül majd az új rész ha valakit érdekel, mivel azt már jóval előbb megírtam.

Végezetül egy-egy képpel a két bandáról kívánok nektek tovább szép délutánt!:)

Big Time Rush
One Direction

1 megjegyzés: