2012. október 27., szombat

Díjam

Sziasztok! :) Sajnálom hogy még mindig nem hoztam az új részt és most sem fogom.:( De Mostanában a suli miatt nem igen volt időm, se ötletem ehhez a bloghoz. Viszont most itt van a szünet,  így lesz időm írni és hozni fogom az új részt.:) Most viszont azért jöttem mert kaptam egy díjat Vikitől, ami ezen a blogon az első*-*. Nagyon szépen köszönöm neki.^^
Szabályok:
-Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról!
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
-A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
-11 blognak tovább kell küldeni!
Nincs visszaadás/jelölés!
11 dolog magamról:
1. Imádok a barátnőimmel lenni.
2. A 1D-ből mindegyik srácot imádom, de a két kedvencem Liam és Harry.<3
3. Szeretem az állatokat.
4. Van egy kutyám Zeusz(nem én neveztem el) és egy macskám Justin.:D
5. Visszavágyok az általános osztályomba.
6. Ez a három napom katasztrófális volt! :(
7. Utálom a sulit ahová járok.
8. Kiszeretnék menni legalább egyszer Londonba.:D
9. Ha tehetném egész nap írnék.:D
10. Nem eszem meg a disznó húst.
11. A Big Time Rush-ból szerintem Logan a leghelyesebb, meg persze James sem rossz.:D
Kérdésekre a válaszaim:
1. Mióta vagy Directioner? Hát úgy március, április óta.
2. Ki a kedvenced a bandából? Liam és Harry. Közöttük nem tudok dönteni.:D
3. Milyen zenéket hallgatsz a One Direction-en kivül? Justin Bieber, Cher Lloyd, Nickelback, FloRida, Bruno Mars, Adam Lambert, Chris Brown, Maroon5, Taylor Swift, Usher stb.
4. A szüleid hogyan állnak hozzá, hogy Directioner vagy? Hát igazából nem mondanak rá semmit. Néha a túlzott rajongásommal idegesítem is őket.:P Úgy kell nekik.:D
5 .Mi a kedvenc számod? (One Direction) Moments és Live While We're Young.♥
6. Hol laksz? Győrtől nem messze egy kis faluban.:)
7. Mikor gondoltad azt hogy írsz egy blogot? Hát miután elolvastam néhány történetet, úgy voltam vele hogy én is megpróbálom hát ha lesz olyan akinek tetszik, de pontosan az idejét nem tudom.
8. Hány éves vagy? 16 :D
9. Hány Directioner ismerősöd van? Talán egy-kettő, nem sok.
10.Van pasid? Nincs.
11. Miért szereted a srácokat? (bővebben kifejtve) Hú hát..először a hangjuk, meg persze a kinézetük volt ami megfogott.:) De utána így utánuk néztem és így tök szimpatikusak lettek. Aranyosak, meg tiszta idióták (persze jó értelemben) szóval tök jó lenne így megismerni őket. Sajnos ez nem fog összejönni.:(
Kérdéseim:
1. Milyen zenéket szeretsz 1D-n kívül?
2. Mi a kedvenc filmed?
3. Ha tehetnéd melyik sztárral cserélnél életet egy napra?
4. Szereted a Big Time Rush-t?
5. Hányadikos vagy?
6. Milyen telefonod van?
7. Szoktál sorozatokat nézni? Ha igen mit?
8. Van háziállatod?
9. Nagyszájú vagy csendes vagy?
10. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
11. Milyen történeteket írtál eddig?
11 blog, akiknek küldöm:
 Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat Viki :D! <3 

4 megjegyzés:

  1. jujj nagyon köszönööm♥

    megkaptam a 3.díjam*-*
    nagyon aranyos vagy:)) köszönöm szépeeen :DD

    VálaszTörlés
  2. köszönjük szépen!*-*
    nagyon aranyos vagy!^^ <3
    ja, és egyébként köszönjük,hogy kiraktál a kedvenceid közé!^^
    az meg felettébb jól esett, hogy az előző blogom is kint van!*-*
    annyira aranyos vagy.:')

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és szívesen.:))<3

    VálaszTörlés