2012. augusztus 20., hétfő

8.Fejezet

Sziasztok itt a kövi rész! Remélem tetszeni fog! Komizzatok!
1komi és jön a kövi!! 
Jó olvasást! Puszi: Jenny♥

Úristen! Ezt nem hiszem el!-gondolkodom.
Hirtelen ér a felismerés, hogy mit is teszünk Harryvel. Eltaszítom magamtól, majd felindulásból lekeverek neki egy pofont.

-Áú!-kap a fájó ponthoz.-Ez most mire volt jó?-kérdezi kikerekedett szemekkel.

-Normális vagy? Ezt miért csináltad?-járkálok fel-alá.

-Már megbocsáss de másodszor nem én csókoltalak meg. És különben sem tűnt úgy mintha te olyan nagyon ellenezted volna.-válaszolja. 

Ebben igaza van. De mi van velem miért hagytam magam? Miért nem löktem el magamtól? És egyáltalán miért csókoltam meg másodszor? Túl sok a miért. De sajna egyikre sem tudom a választ..

-Tudod mit felejtsük el.-mondom majd befekszem az ágyba és lehunyom a szemem.

-De..-kezdené Harry viszont én közbe vágok.

-Nem Harry. Mondom felejtsük el.-Szerencsére veszi az adást és nem szól többet. 

Néhány perc múlva érzem hogy besüllyed mellettem az ágy. Egyből ki is húzódok az ágy szélére, hogy elkerüljünk bármiféle érintkezést. Szerintem Harry is ugyanígy tesz vagy legalábbis tiszteletben tarja és nem jön közelebb. 

/Másnap reggel/

Amikor reggel felébredek (szerencsére) Harry már nincs bent a szobában. Lezuhanyzom gyorsan majd felöltözök és kimegyek a konyhába a többiekhez.

-Jó reggelt álomszuszék!-mosolyog rám a bátyám.

-Mennyi az idő?-ülök le Liam mellé.

-Fél 11 múlt.-kapom a választ Carlostól. 

-Mit csináltál te éjjel alvás helyett?-kérdezi felhúzott szemöldökkel Lou.

-Semmit.-vágom rá talán túl gyorsan is. James kérdőn méreget.-Segíts!-suttogom úgy hogy csak ő hallja.

-Katelyn jönnél egy kicsit? Nem tudok két póló közül dönteni. Segítenél?

-Persze!-pattanok fel azonnal. Hálás pillantást vetek megmentőmre, Jamesre.

A szobájába érve lehuppanok az ágyra.

-Na melyik kettő közül válasszak?-kérdezem és eldőlök az ágyon. Remélem ezzel tudom terelni a témát.

-Tudod hogy nem ezért hívtalak.-mondja.-Mesélj mi volt.-mondja és letesz elém egy széket majd helyet foglal rajta én pedig felülök. Alkarját megtámasztja a háttámlán és kérdőn tekint rám.

-Mondtam már hogy semmi.-bizonygatom de nem nézek rá.

-Na persze én meg nem vagyok helyes. Chh..Tudod kit áltass. Barátok vagyunk az isten szerelmére. Szóval mond már!

-Jó. Tudom hogy addig úgysem hagysz békén.-sóhajtok.-De ígérd meg hogy erről nem szólsz senkinek!-kérem meg.

-Volt már olyan hogy tovább adtam azt amit elmondtál?

-Nem.

-Na látod. Bízhatsz bennem. Megígérem. Bármit mondasz köztünk marad.

-Rendben. Szóval tegnap...-kezdem de nem folytatom.

-Igen?-kérdezi.-Mit csináltatok? 

-Csókolóztunk.-hajtom le a fejem.

-Hogy mi?-kérdezi egy oktávval magasabb hangon.

-És nem is egyszer-teszem hozzá halkan de meghallja.

-Ismétlem. Hogy miii?-kérdezi hangosabban.

-Shh..-teszem a mutatóujjam a számra hogy ezzel is csendre intsem. De már be is jön Kendall és Logan szóval ők is meghallották.

-Valami baj van?-kérdezi Logan.

-Öö..-dadogok össze-vissza, de semmi kifogás nem jut az eszembe.

-Nincs. Csak beszélgettünk.-mondja James.

-És mért visítottál?-kérdezi a bátyám. James már nyitná a száját hogy tiltakozzon: ő nem visított, de én megelőzöm.

-Nem tetszett neki a póló amit választottam.-mondom gyorsan az első dolgot ami az eszembe jut. Remélem elhiszik.

-Haver te rosszabb vagy mint egy lány-röhögnek majd kimennek. Ezek szerint bevették. 

Megkönnyebbülten sóhajtok fel.

-Na kösz Katelyn. Más nem jutott az eszedbe?-legyez a kezével a maga előtt.

-Bocsi de nem. Na de akkor ez ugye közöttünk marad?-kérdezem könyörgően.

-Hát nem szívesen mondom. Mert Logan az egyik legjobb barátom. És ez nem szép dolog vele szemben...-húzza el a száját.

-Tudom. De megígérem hogy ez soha többet nem fog előfordulni.-bizonygatom. És ezt el is döntöm magamban. Mert ennek nem szabad többet megtörténnie!

-Remélem is!

-Akkor..?-kérdezek rá kicsit félve.

-Nyugi megtartom a titkod.-mondja mire boldogan megölelem.-De az lenne a legjobb ha valakivel szobát cserélnél.

-Hidd el én is örülnék neki, de az nem lenne túl feltűnő ha hirtelen szoba cserét kérnék? Meg amúgy is húztunk és megbeszéltük hogy nem lehet rajta változtatni.

-Akkor majd én javaslok újabb húzást.-mondja.

-Megtennéd?

-Persze. Gyere.

-Köszi James.-ölelem meg majd kimegyünk a többiekhez. Én pedig megreggelizem.

/Este a fiúk koncertje után/

Végre visszaérünk a szállodába. A lakosztályba én érek be elsőként. Azonnal eldőlök a kanapén a többieknek helyet sem hagyva.

-Héé!-kiáltok fel amikor valaki rám ül.-Szállj le rólam!

-Jaj bocsi nem is vettelek észre.-villant rám egy 1000 wattos mosolyt Carlos.

-Persze hogy nem!-pirítok rá.

-Na fiúk és Katelyn!-szólal fel Paul.-Ma még itt alszunk. Holnap reggel 9-re ér ide a busz.

-Addigra mind készüljetek el!-mondja Drake majd kimennek.

-Ah de elfáradtam-dől el a kanapéra mellém Logan. A többiek csak hevesen bólogatnak.

-Asszem én elmegyek aludni-mondja Zayn. A többiek is épp indulnának. De eszembe jut amit reggel Jamessel beszéltünk. Hozzá vágok egy párnát. És jelentőségteljesen nézek rá. Szerencsére ebből leveszi a helyzetet.

-Hé várjatok!-mondja mind visszajönnek.-Mi lenne ha ma is húznánk hogy ki kivel aludjon?-dobja fel az ötletet.

-Mért?-kérdezi Niall.

-Mert..-gondolkodik el. Csak imádkozom hogy valami épp kéz magyarázat jusson az eszébe.-Mert Kendell horkol. És én nem bírok ki még egy éjszakát vele.

-Na kösz!-vág hozzá egy párnát a bátyám James csak röhögve elhajol előle. Viszont óriási mázlimra mind belemennek és újra húzunk. Sajnos most sem Logannel leszek együtt.. De legalább nem is Harryvel. Hanem Louissal.

-Na én megyek aludni.-mondja Carlos páran követik a példáját. Elköszöntünk tőlük. Majd még mi beszélgetünk egy keveset Logannel, Jamessel, Harryvel, Louissal, és Liammel.

10 perc később viszont Logan is lefekszik.

-Na de én megyek lefekszem.-mondja Logan majd nyom egy csókot a számra.-Jóét édes.-mosolyog rám. 

Louishoz fordul.

-Ja és Louis te is fogad meg a tanácsomat mint Harry és ne nyúlj hozzá Katelynhez.-mondja.

-Nyugi. Van barátnőm.-mosolyog rá Lou. Majd rám néz.-Nem lesz semmi sem.-mondja. De ahogy a szemembe néz látom rajta hogy tudja. Nem is meglepő, hisz ő Harry legjobb barátja. Csak abban reménykedem hogy ő is megtartja a titkunkat.

-Na akkor jóccakát.-megy aludni James is. Én még maradok. Viszont kissé zavaró hogy senki se mond semmit. Liam a telefonjába van belemerülve gondolom a barátnőjével beszél. Lou meg répát(?) eszik, Harry meg csak nézz ki a fejéből és néha rám pillant, mintha gondolkodna valamin.

-Azt hiszem én is lefekszem jóét.-állok fel ezzel is megszakítva a beálló kínos csöndet.

-Jóét puszit nem kapunk?-hülyéskedik Louis drága.

-Jól tetted fel a kérdést. Nem!-mosolygok rá majd bemegyek a fürdőbe. Lezuhanyozom majd az esti teendőim elvégzése után bemegyek az tegnapi szobámba. Igen úgy lett meg beszélve hogy én maradok itt Harry pedig átmegy Jameshez. 

Most kivételesen nem kellett sok idő és már az igazak álmát aludtam. Fel sem ébredtem egészen addig míg meg nem szólalt a Lou telefonjának fülsüketítő hangja..


Na milyen lett? Komizatok! Egy komi után jön a kövi! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mint a másik blogjaid is :)IMÁDOM :) és örülök hogy én vagyok az első komizó :) KÖVIT KÖVETELEK!!!! :)amúgy a blogomban írtam az ezelötti bejegyzéshez ahoz amit irtál :)majd válaszolj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia örülök hogy tetszett! :D Sietek a kövivel :) Válaszoltam :)

      Törlés
  2. Szia! Nagyon jó volt ez a rész is ! a másik blogodat is olvasom ott is várom a folytatást :D Sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Örülök hogy tetszett! :DD Köszönöm, sietek! :)))

      Törlés
  3. Szia!
    Imadom a blogod!
    Tenyleg szuper!!
    Folytasd csak igy tovabb!

    VálaszTörlés